פרי גיים
אחרי שאמש נדחה המשחק בשל תנאי מזג האוויר, התייצבה היום (ראשון) מכבי תל אביב 'שחר' באיצטדיון ברמלה שם אירחה את הפועל חיפה 'רובי' למשחק במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל לנוער. עמית שפירא וניל גולדברג קיבלו את הקרדיט בחלק הקדמי של גיא צרפתי ושיתפו פעולה עם אילון אלמוג כשהמטרה היתה להמשיך את היכולת הטובה מהניצחון 1:3 על הפועל ב"ש במחזור שעבר.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק בסערה וכבר אחרי 4 דקות הצליחה להשיג שער. כדור שהוגבה מצד שמאל הגיע אל עמית שפירא שהוריד למרכז ואילון אלמוג המשיך עם בעיטה מ-12 מטרים לפינה הרחוקה ופנימה. הצהובים המשיכו להיראות טוב ובדקה ה-16 כבר השיגו את השער השני אחרי מהלך יפה של אלמוג שהפעם בישל לנתנאל פרץ את השני. למרות השליטה של מכבי האדומים לא נשברו ובדקה ה-21 הצליחו לצמק את התוצאה ל-2:1 בסיומה של התקפה מתפרצת. עד לסיום המחצית המשחק המשיך להתאזן ולא נכבשו שערים נוספים.

מחצית שניה
הצהובים הצליחו לייצר כדורגל שוטף גם בפתיחת המחצית השניה ובדקה ה-52 כמעט כבשו את השלישי אחרי שאלמוג שלח את עמית שפירא לעומק, אך הצלה של השוער באחד על אחד מנעה שער. בהמשך המחצית רענן צרפתי את השורות עם מספר חילופים כשמי שנכנסו למגרש היו רון זמיר, דור גלילי, מחמוד עוויסאת ופרינס תומאס. בדקה ה-71 שיחרר קארצב בעיטה חופשית מ-24 מטרים אבל השוער החיפאי שוב היה במקום. בדקה ה-76 תומר אלטמן שלח כדור עומק נהדר לזמיר, שניסה להקפיץ מעל השוער אבל הכדור שיצא מהרגל שלו היה נמוך מדי ואיפשר לשוער להדוף. מכבי המשיכה לסכן את השער אך בדקות הבאות בעיטה של אלמוג ונגיחה ממצב קורץ של זמיר חמקו החוצה. בדקות הסיום החמצה נוספת של עוויסאת השאירה את התוצאה בעינה.