פרי גיים
מכבי תל אביב 'שחר' חזרה למגרשה הביתי ברמלה ואירחה את הפועל ב"ש השלושה למשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל לנוער. המאמן גיא צרפתי בחר לפתוח בחלק הקדמי עם עמית שפירא, שהוצב לצידם של אילון אלמוג ודור גלילי. הקפטן עמית רוזנבוים המשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה לצידו של פאדי נג'אר. ערב המחזור דורגה מכבי במקום השלישי עם 40 נקודות. ב"ש הגיעה מהמקום ה-10 (30 נק').

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק בצורה טובה, בדקה ה-5 שפירא שלח בעיטה חדה ממרחק, אבל השוער הצליח להדוף לקרן. הלחץ של הצהובים נמשך ובדקה ה-17 כבר הגיע השער הראשון. אילון אלמוג קיבל את הכדור כ-20 מטרים מהשער, התקדם מעט ושלח טיל אדיר בחצי גובה לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 למכבי. מכבי לא הסתפקה בכך והמשיכה לתקוף, ובדקות הבאות בעיטות נוספות של אלמוג סיכנו את השער. בדקה ה-31 שפירא הכניס כדור נהדר לאלטמן שבעט מ-13 מטרים החוצה. 6 דקות עברו ואלטמן כבר איפס כוונות. הקשר החליף מסירות עם נתנאל פרץ ומ-17 מטרים שלח בעיטה מדוייקת ברגל שמאל לרשת. שער ראשון לאלטמן מאז החזרה מהפציעה הארוכה שהשביתה אותו.

מחצית שנייה
בדקה ה-54 באר שבע יצאה להתקפה מתפרצת מהירה בסיומה בני נתן ניצב בעמדה טובה לכיבוש, אבל הצלה גדולה של השוער עומר  כץ מנעה מהדרומיים שער מצמק. בדקה ה-60 מכבי היתה קרובה לשלישי אחרי חטיפת כדור של עדן קארצב, הקשר שלח לאלמוג אבל הבעיטה שלו נבלמה בשחקן הגנה. שחקניו של צרפתי לא נחו ובדקה ה-66 כבר השיגו את השלישי. הפעם חילופי מסירות בין גלילי לפרץ הסתיימו כאשר האחרון ניצב באחד על אחד מול השוער. פרץ לא התבלבל וגילגל בקלות לרשת. בדקות הבאות רענן צרפתי את השורות עם מספר חילופים כאשר נועם כהן, מחמוד עוויסאת, רון זמיר, פרינס תומאס וניל גולדברג נכנסו למגרש במהלך המחצית השנייה. דקה לסיום בעיטה מצויינת כבר הלכה לכיוון הרשת, אבל הצלה של השוער האורח מנעה שער רביעי ממכבי. בתוספת הזמן קיבלה באר שבע פנדל, אור דדיה דייק מהנקודה הלבנה והשיג שער מצמק. 1:3 למכבי 'שחר בסיום.