מכבי נתניה 'שלומי' – מכבי ת"א 'שחר', 12:30 בנתניה
הקבוצה של גיא צרפתי נמצאת בכושר נהדר ואחרי 6 ניצחונות ב-7 משחקיה האחרונים היא תקווה שהמומנטום יימשך. ערב המחזור ה-27 בליגת העל לנוער הצהובים מדורגים במקום השלישי (49 נקודות) ועל הדרך הם גם ינסו להתקרב למקום השני בו ממוקמת הפועל רעננה במרחק של 4 נקודות. מהעבר השני, היריבה תגיע מהמקום התשיעי (35 נקודות).

מכבי ת"א 'עודד' – הפועל באר שבע, 10:30 בקרית שלום
קבוצת נערים א' של המאמן אליעזר בן אהרון נמצאת בכושר נהדר. אחרי שבאמצע השבוע עלתה לגמר הגביע בשבת היא תנסה לעשות עוד צעד לעבר זכייה באליפות כשתארח את היריבה מהדרום. כאשר נותרו עם 5 מחזורים עד לסיום העונה הפער של הצהובים, שמוליכים כמובן את ליגת העל, מהמקום השני עומד על 8 נקודות.

הפועל רמה"ש – מכבי ת"א 'אלי פוקס', 18:30 ברמת השרון – סינטטי
אחרי שבמחזור הקודם כבשה שישייה, קבוצת נערים ב' של המאמן אלון ברומר עדיין חולמת על זכייה בתואר ובשבת היא תקווה להישאר בתמונה עם השגת 3 נקודות נוספות. עד לסיום העונה בליגה ארצית דרום נותרו עוד 4 מחזורים, כאשר הפער של מכבי  (מקום 3) מהפסגה עומד ערב המחזור על 6 נקודות. מנגד, רמת השרון הבטיחה באופן מעשי את הישארותה והיא תגיע להתמודדות מהמקום התשיעי בליגה.

הפועל רעננה – מכבי ת"א 'אילן', ברעננה פארק צפוני – סינטטי
קבוצת נערים ג'  סבלה בשבועות האחרונים מלוח משחקים לא קל, אך לפחות על הנייר היא תקבל כעת אפשרות סבירה להתאושש כאשר תתארח אצל היריבה מהשרון. שחקניו של המאמן אמיר סופר מדורגים במקום הרביעי בליגת נערים ג' שרון ומולם תתייצב הקבוצה מהמקום השביעי.