בלם: ג'ון טרי
"שיחקתי איתו בצ'לסי כמובן. הוא היה מנהיג גם על המגרש וגם מחוץ למגרש ואחד הדברים הבולטים אצלו זה שהיה ווינר גדול, בכל אימון הוא הגיע לתת 100 אחוז ודואג לכל השחקנים".

קשר 50:50: פרנק למפארד
"שחקן בעמדה שלו שנותן 20 גולים בעונה לאורך שנים זה משהו נדיר. לא ראיתי הרבה שחקנים שגם עושים הגנה כפי שעשה וגם מצליחים להבקיע כל כך הרבה שערים. מה שעוד הפך אותו לגדול היה היה מוסר העבודה שלו. הוא היה נשאר אחרי כל אימון כדי לעבוד על בעיטות חופשיות, ריצות. מגיל צעיר הוא תמיד הקפיד לעבוד על הכושר הגופני וגם זה משהו שאני זוכר ממנו".

קשר התקפי: ג'יי ג'יי אוקוצ'ה
"שיחקתי איתו בבולטון. שחקן עם שליטה אבסולוטית בכדור. הוא היה ממציא תרגילים שאף אחד עוד לא הכיר והביא אותם לתודעה בכדורגל העולמי. אני זוכר גם את שינויי הצד שלו, מוסר כדורים מדוייקים לרגל על 40 -50 מטר, באמת דברים שלא רואים לעיתים קרובות. קוסם".

צילום: BWFC ()

 

קשר התקפי: רוביניו 
"שיחקנו ביחד במנצ'סטר סיטי. היתה לו כנראה את השליטה הכי טובה בכדור שראיתי אצל שחקן. אני זוכר שלפני כל משחק שחקנים היו מתארגנים, עושים טיפולים, תרגילי חימום בחדר בהלבשה. רק הוא היה לוקח את הכדור בחצי שעה שיש לנו עד שיוצאים לחימום ומקפיץ. בחצי שעה הזו הכדור לא היה נופל לו מהרגל, מהראש, מהגב, מהעקב. הוא היה עושה תרגילים במשך חצי שעה כאילו הלכת להופעה. זה משהו שאני לא אשכח. הכדור לא נופל מהרגל וכולם מסתכלים בהלם מהיכולות האדירות שלו. מבחינתי זה פספוס שהוא לא נשאר ברמות הגבוהות במשך יותר זמן".

חלוץ: דידייה דרוגבה
"זכיתי לשחק איתו בתקופת השיא שלו בצ'לסי. הוא היה שחקן חזק בצורה בלתי רגילה, גם רגל ימין, רגל שמאל, משחק ראש, בעיטות חופשיות. שחקן כדורגל באמת קרוב לשלמות. היה לו גם אופי חזק –  ווינר".