מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) לגמר גביע המדינה לאחר 1:2 חשוב על בית"ר ירושלים במשחק שנערך באיצטדיון סמי עופר בחיפה. הקבוצה של ליטו וידיגאל נהנתה משערים של ארון שוינפלד ודור מיכה ולאחר ההתמודדות סיכם המאמן את ההופעה של קבוצתו.

צפו בדברים של וידיגאל:

"ברכות לשחקנים ולאוהדים. כשאנחנו מנצחים, האוהדים מנצחים, כשזה לא קורה אז אני לוקח אחריות", אמר וידיגאל בפתיחת דבריו.

מה היה ההבדל היום?
"הפנדל היה לדעתי ההבדל מהמשחק מול ב"ש"

אפשר לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה?
"אף אחד לא נמצא כאן בשביל דיבורים אלא בשביל לעבוד. הקבוצה השתפרה מאז שהגעתי ואני מאמין שעם הזמן נוכל להשיג דברים. צריך זמן לעבוד כדי להצליח. אני ישיר, אני חושב שמבינים אותי פה ואני מאמין שככל שנעבוד יותר נשתפר". 

על התקשורת:
"אני לא יודע מה עיתונאים כותבים אבל לפעמים אנשים מספרים לי ואלה שקרים לפעמים. מדברים על דברים שלא קורים אצלנו. אני ברור לגבי האחריות שלי. אני לא צריך לספר לכם על זה. לפעמים כשאתה מדבר חזק יותר זה כי אתה חלש, ואני אך פעם לא עושה זאת. חדר ההלבשה שלנו הוא המקום בו אנחנו צריכים לפתור בעיות וכרגע אין לנו שום בעיות. ניצחנו ב-99 אחוזים מהמשחקים שלנו עד כה".

על העונה הבאה:
"אני חושב שזה לא הזמן לדבר על זה. יש לנו עוד הרבה משחקים. יש לנו גמר גביע וגם הליגה לא גמורה. אני לא ויתרתי על זה ואני ועובד על זה ורוצה שאנשים שעובדים איתי יהיו מרוכזים גם כן כי עדיין יש לנו סיכוי. האוהדים שלנו ראויים לזה, הם ראויים ללוחמים וככה אני רואה את הדברים".

על השינויים בהרכב:
"יש לנו 3 משחקים בשבוע ואנחנו צריכים את כל השחקנים טריים ולכן עשיתי את השינויים. אין משחקי ידידות כדי להכיר טוב יותר את השחקנים ואני לומד מהמשחקים. אני מנסה לתת הזדמנות לכולם ומי שמשחק טוב יותר נשאר בהרכב. מה שחשוב הוא מכבי, אם כולם יעבדו ביחד נוכל להצליח. כולם צריכים להיות מודאגים על המקום. אני מכבד את כולם ומי שעובד חזק יותר ישחק יותר. אני נותן הזדמנות לכולם ולא איכפת לי משמות. הם משחקים עבור מכבי".