מכבי ת״א ׳שחר׳ – הפועל ניר רמה״ש 1:3

לאחר ההפסד בשבוע שעבר למכבי נתניה קבוצת הנוער רשמה ניצחון מרשים על האורחת מהשרון. נתנאל פרץ, תומר אלטמן ודור גלילי כבשו לזכות הצהובים במשחק נהדר של הקבוצה. לחצו כאן לסיקור המלא.

בני סכנין – מכבי ת״א ׳עודד׳ 1:0

קבוצת נערים א׳ רשמה ניצחון חוץ חשוב בסכנין שמקרב אותה צעד נוסף אל
עבר תואר האליפות. במחצית הראשונה הצהובים השתלטו על המשחק והגיעו למספר מצבים מצויינים אך לא השכילו לנצלם. במחצית השנייה מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון ביצע שני חילופים. נדב נידם ודן לוגסי מקבוצת נערים ב׳ נכנסו למגרש והשפיעו לטובה על הנעת הכדור. בדקה ה-53 עומר בראמי כבש מבעיטה מ-20 מטרים והעלה את התל אביבים ליתרון מוצדק. בן אהרון סיכם: ״אפשר היה לראות את הפערים האיכותיים בין הקבוצות, ניצחון בשבוע הבא ויש אליפות״. בנוסף בחר המאמן לציין לטובה את נדב נידם ועמית גלזר. הניצחון משאיר את הקבוצה במקום הראשון בפער של 7 נק׳ ממכבי חיפה שנמצאת במקום השני. ניצחון במחזור הבא נגד הפועל פ״ת, נועלת הטבלה, יעניק את תואר האליפות לצהובים.

בית״ר י״ם גדי – מכבי ת״א ׳אלדד׳ 4:2

קבוצת נערים ג׳ דרום קיוותה להמשיך את רצף הנצחונות
שלה כשפגשה את הירושלמים בבית וגן.
הצהובים נקלעו לפיגור מוקדם בתחילת המשחק. צמד מרשים (5, 13) של סתיו נחמני נתן לצהובים את היתרון. מדובר בשער ה-41 של נחמני שכרגע מכהן כמלך השערים של הליגה. שער נוסף נכבש בתרגיל מתוכנן ממצב נייח של איתי בן חמו. לקראת הסיום ירין מוזן השלים את הרביעי. מאמן הקבוצה אורי דוד סיכם: ״משחק נהדר של הילדים שממשיך גם תקופה נהדרת של 6 נצחונות רצופים״.

מכבי פ״ת יהודה פרטוש – מכבי ת״א ׳אילן׳ 3:1

קבוצת נערים ג׳ צפון פגשה המחזור את הקבוצה מפ״ת המדורגת מעליה למשחק חוץ קשה. הצהובים הציגו משחק מצוין כאשר יהלי לזר, שי בלחסן וטל תורג׳מן הכניעו את שוער היריבה. בסיום המשחק אמר מאמן הקבוצה אמיר סופר: ״אני מאוד שמח שהשחקנים נמצאים במגמת שיפור ואני מאוד גאה בהם, נצחונות זה לא הדבר היחיד שחשוב אבל אני מאוד שמח בשבילם״.

קבוצת נערים ב׳ מכבי ת״א ׳אלי פוקס׳ לא שיחקה השבת.