4 במאי: ערב הגאלה 2017
מי יהיה שחקן העונה, מהו שער העונה ומי יקבל פרס לשם כבוד על פועלו במועדון? כל התשובות באירוע החגיגי שיתקיים בפעם השלישית ברציפות. מטרתו של ערב הגאלה השנתי הינה גיוס תרומות לפעילות קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב והעמותות איתן היא משתפת פעולה.

7 במאי, יום ראשון, בסמי עופר: מכבי חיפה – מכבי ת"א (20:15)
החודש שיסתיים עם גמר גביע המדינה יחל במשחק חוץ אצל החיפאים. במכבי בוודאי מקווים לצבור מספר ניצחונות שיביאו את הקבוצה עם רוח גבית לקראת הגמר. הביקור האחרון של הצהובים בסמי עופר הסתיים עם ניצחון על בית"ר י-ם בחצי גמר גביע המדינה, כאשר במפגש בקודם מול חיפה זה נגמר ב-0:3 לטובת מכבי. לעומת זאת, המשחק הקודם מול הירוקים באיצטדיון בחיפה הסתיים ב-2:2 דרמטי. 

14 במאי, יום ראשון, במושבה: מכבי פ"ת – מכבי ת"א (20:15)
לא פחות מ-5 פעמים פגשו הצהובים את הקבוצה ממלאבס העונה (לא כולל גביע הטוטו) ובמשחק השישי והאחרון מולם הם יקוו לשמור על העליונות שהציגו (4 ניצחונות). המפגש הקודם בין השתיים הסתיים ב-0:2 לטובת מכבי, אך יתכן כי המשחק הנוכחי יהיה גורלי מבחינת היריבה שנאבקת על מקום באירופה בעונה הבאה.

20-21 במאי בנתניה: מכבי ת"א – בית"ר ירושלים (מועד סופי טרם נקבע)
רגע לפני גמר הגביע בטדי, שחקניו של ליטו וידיגאל יעלו לחזרה גנרלית כאשר יארחו את הירושלמים במשחק הנעילה של ליגת העל (מחזור 36). המשחק הקודם בין השתיים בטדי הסתיים ב-1:1, הפעם האחרונה בה נפגשו הקבוצות בנתניה היתה אי שם במחזור ה-3 (2:2).

25 במאי, יום חמישי, בטדי: גמר גביע המדינה- מכבי ת"א מול בני יהודה (20:30)
ללא ספק מדובר בגולת הכותרת של החודש הקרוב ובסיומה מקווה הקבוצה להחזיר את הגביע לארון לאחר הפסקה של שנה אחת. כ-31,000 אוהדים צפויים למלא את האיצטדיון בבירה באחד מאירועי השיא של הכדורגל הישראלי, שיתקיים כמובן במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין. העונה פגשה מכבי פעמיים את היריבה משכונת התקווה. המשחק הראשון הסתיים עם 0:1 לטובת הזהובים, בהמשך העונה גמלה לה מכבי עם ניצחון 0:2 בנתניה.

וזה לא הכל!

חוגגים עצמאות: מגוון מוצרים ב-69 ש"ח
היום הכי שמח בשנה סידר לכם מבצעים מפנקים על מגוון מוצרים שימכרו במחיר סימבולי של 69 ש"ח. כדורי רגל אדידס, המכנסיים הרשמיים של הקבוצה, בגדי גוף לתינוקות ועוד הרבה פריטים מחכים לכם בחנויות הרשמיות ובחנות האונליין עד ה-13.5.