מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את העונה, אך לא בצורה עליה חלמה. הצהובים נכנעו לבני יהודה בתום דרמה גדולה. אחרי ש-120 הדקות הסתיימו ב-0:0 הגמר הוכרע בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. לאחר דו קרב הפכפך הכתומים יצאו כשידם על העליונה עם ניצחון 3:4. בסיום המשחק סיכם המאמן ליטו וידיגאל את הערב.

"קודם כל אני רוצה לברך את בני יהודה", אמר וידיגאל," לא הבקענו ובפנדלים הפסדנו את הגמר. אני יודע שזה לא תירוץ אבל הגיע לנו פנדל בהארכה. יכול להיות שאם השופט היה נותן את הפנדל היינו לוקחים את הגביע אבל זה הכדורגל. אנחנו צריכים להמשיך קדימה". 

המאמן נשאל האם מדובר בכישלון ואמר: "זה כישלון, כמו בעונה שעברה. אני עובד כאן 3 חודשים, עשינו דברים טובים, השתפרנו, הגענו לגמר אבל לא הצלחנו לקחת את הגביע. זו היתה המטרה וזה היה הרצון שלנו אבל לצערי זה לא קרה. אני חייב להתנצל בפני הקהל. הם הגיעו בכמויות גדולות ותמכו בנו אבל לא היה לנו מזל".

"אני עדיין חושב שאם הייית מגיע מוקדם יותר התוצאות היו טובות יותר", הוסיף, "ברור שיש את החלק שלי אבל אני המאמן השלישי פה העונה וזה קשה. נכשלנו כי לא לקחנו את הגביע. אבל להגיע למעמד הזה גם חשוב".

אתה ראוי להישאר המאמן:
"כן, אני כאן כדי לעבוד ואני ממשיך לחשוב ככה. יש לי את האחריות שלי, אני לא אוהב להפיל אחריות על אנשים אחרים".