מחר בערב (20:45) תתייצב מכבי תל אביב למה שהפך לרגע החשוב ביותר העונה. הצהובים יפגשו את בני יהודה לגמר גביע המדינה המסקרן באיצטדיון ויממה לפני קיימו היום הקבוצות את מסיבת העיתונאים. גם הקפטן שרן ייני היה בין הדוברים והתייחס לאתגר שמצפה לו ולחבריו.

 

הקפטן נשאל על ההשפעה של תוצאת הגמר על העונה אך הבהיר: "במכבי מתכננים שידרוג בכל מקרה, יש תוכניות וככה או ככה הדברים יקרו. אם נזכה זו עונה טובה, אבל לא הכי טובה כי היינו רוצים לקחת הכל. אם לא נזכה עדיין נצטרך לשנות את הקבוצה אז ככה או ככה ההתנהגות שלנו תהיה זהה". 

על התחושות שאפשר לסיים עונה בלי תואר:
"יש הרבה דיבור על פייבוריטים, אבל בני יהודה קבוצה טובה, הם ניצחו אותנו השנה, יש להם מתפרצות טובות ולא קל מולם. לאורך השנים היו משחקים קשים מולם ובמשחקים כאלה הפייבוריטיות על הנייר לא עוזרת. צריך להביא לב, רצון ושכל".

"בראש לא יושב החשש לא לזכות, אנחנו לא שליליים", הוסיף הקפטן, "אנחנו חושבים על כך שאנחנו מאוד רוצים לזכות. אם לא נזכה נצטרך להתמודד עם זה, אבל המחשבה שלנו היא קודם כל חיובית. בסוף לפי התוצאה צריך לשפוט אותנו, לא משנה כמה אנחנו טובים או לא. אחרי המשחק אני מקווה שנהיה מחוייכים".