פרי גיים
3 מחזורים לסיום העונה בליגת העל לנוער מכבי תל אביב 'שחר' חזרה היום (שבת) לאיצטדיון ברמלה ואירחה את הפועל רמת השרון למשחק במסגרת המחזור ה-28. הצהובים הגיעו למשחק לאחר הפסד 2:0 למכבי נתניה במחזור האחרון וקיוו לחזור למסלול הניצחונות. גיא צרפתי ערך שינויים קלים בהרכב הפותח כשהכליל ב-11 את פרינס תומאס ואור דסה. אילון אלמוג ודור גלילי שיתפו פעולה בחלק הקדמי. ערב המשחק מכבי מוקמה במקום השלישי (49 נקודות). מנגד, היריבה הגיעה כאשר היא מדורגת במקום ה-9 וכאשר כבר הבטיחה את הישארותה בליגה.

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת לרמת השרון שכבר בדקה ה-4 הגיע לאחד על אחד מול כץ שיצא טוב והדף. הכדור המשיך להתגלגל לעבר השער אבל רוזנבוים הצליח להרחיק מהקו. בדקה ה-7 מכבי כבר עלתה ליתרון. אלטמן הוביל מתפרצת מהירה ומצא את דסה, שהמשיך עם מסירת רוחב מימין. נתנאל פרץ הגיע מאחור ובנגיעה שלח לפינה הרחוקה ופנימה.
 בדקה ה-12 גיא שטח שלח כדור עומק נהדר לאילון אלמוג, שעבר שחקן הגנה אחד ובעט מ-14 מטרים, אך השוער הדף. הצהובים המשיכו לשלוט במגרש, בדקה ה-36 אלמוג קיבל מסירה מדסה, החלוץ שוב השתחרר אבל בעט מעל השער.

מחצית שניה
גם המצב הראשון במחצית השניה היה שייך לאורחת שייצרה התקפה מימין, אך הבעיטה המסיימת מ-6 מטרים חלפה ליד העמוד. דקה עברה והאורחים כבר השיגו את השיוויון אחרי בעיטה מתוך הרחבה שהלכה אל הרשת. מכבי לא התרשמה ובדקה ה-57 כברה החזירה לעצמה את היתרון. אלטמן השתלט על כדור כ-20 מטרים מהשער, הניף את רגל שמאל ושיחרר בעיטה חדשה בחצי גובה שלא הותירה לשוער סיכוי. בדקה ה-60 רמת השרון ספגה נוספת כאשר נותרה בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס אדום. צרפתי רענן את השורות עם מספר חילופים, כשמי שזכו לדקות מהספסל היו ניל גולדברג, רון זמיר, גוני נאור, השוער רפאל ואקנין ועמית שפירא. שחקני המארחת לא הורידו את הרגל מהדוושה ובדקה ה-72 כבשו את השלישי. עמית שפירא קיבל את הכדור באגף ימין והגביה לעבר גלילי שנותר פנוי. החלוץ המשיך עם נגיעה אלגנטית מהאוויר לפינה הרחוקה ופנימה. מכבי המשיכה לחפש שערים נוספים, בדקה ה-89 אלטמן יכול היה להשלים צמד, אך השוער קלט את הבעיטה שלו מ-10 מטרים. 1:3 למכבי 'שחר' בסיום.