מכבי ת״א ׳שחר׳הפועל קריית שמונה, 11:30 ברמלה

החניכים של גיא צרפתי יקוו להמשיך את רצף הניצחונות ולסיים את העונה בטעם טוב. הצהובים יארחו את הקבוצה מהצפון, (מקום 4) למחזור האחרון של העונה כשניצחון יבטיח את המקום השני בליגת העל לנוער.

מכבי ת״א ׳עודד׳הפועל קריית שמונה, 11:30 בקריית שלום

קבוצת נערים א׳ מגיעה למשחק נגד הצפוניים לאחר שבוע חלומי. בשבת האחרונה הבטיחו החניכים של אהרון בן אליעזר את תואר האליפות, ביום רביעי הם השלימו את המשימה גם בגביע לאחר ניצחון על מכבי חיפה, יריבתם בצמרת. כשנארו שני מחזורים לסיום העונה, ינסו הצהובים להמשיך ברצף החיובי.

הפועל רעננהמכבי ת״א ׳אילן׳, 8:30 ברעננה פארק צפוני סינטטי

קבוצת נערים ג׳ צפון, תצא למשחק האחרון בליגה כשתפגוש את הקבוצה מהשרון. החניכים של אמיר סופר שמגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים, יקוו לסיים את העונה בטעם מתוק. ללא קשר לתוצאה הצהובים יסיימו את העונה במקום הרביעי.

קבוצת נערים ב׳ של המועדון, מכבי ת״א ׳אלי פוקס׳ שיחקה אתמול במשחקה האחרון לעונה. הצהובים פגשו את גדנע תל אביב ׳רוני׳ למשחק במעמד צד אחד, התוצאה על הלוח בסיום המשחק הייתה 0:8 למכבי. הכובשים בצהוב: גיל בן שלוש, בר כהן עם צמד, אסף הרשקו, רווה סייג עם צמד, טל יגודייב ועומר יצחק. מאמן הקבוצה אלון ברומר סיכם: ״השליטה על המגרש הייתה מולחטת, יצרנו המון מצבים ומבחינה הגנתית היריבה לא הגיעה לשום מצב. משחק טוב שלנו״. הניצחון נותן טעם טוב לסיום העונה שמסתיימת במקום השלישי בליגה.

מכבי ת״א ׳אלדד׳ (נערים ג׳ דרום) סיימה את משחקיה העונה. מיקומם בטבלה הוא במקום השלישי והמכובד.