מועדון הכדורגל מכבי תל אביב אומר תודה ונפרד ממותג הספורט, אדידס, ושיתוף הפעולה רחב ההיקף בין השתיים בשלוש השנים האחרונות.

במשחק הליגה האחרון לעונת 2016/17 אירח המועדון את ראשי החברה ונציגיה במשחק נגד בית"ר ירושלים. באירוע הפרידה נכחו מנכ"ל אדידס ישראל, שלום מוליוב, סמנכ"ל השיווק, קרן נהיר, ומנהל מחלקת שיווק הספורט, אריאל רזניק. ממכבי נכחו סמנכ"לית השיווק וסחר, שרון תמם, מנהל המסחור, טל מועלם וגם קפטן הצהובים, שרן ייני, שהעניק לנציגי המותג שלוש חולצות משלוש העונות האחרונות חתומות על ידי שחקני הקבוצה וממוסגרות".

שיתוף הפעולה בין מכבי תל אביב לאדידס נולד בעונת 2014/15 ולאורך שלוש העונות היה המותג חלק בלתי נפרד מההצלחות הגדולות ובהן זכייה בטרבל היסטורי והעפלה לשלב הבתים בליגת האלופות והליגה האירופית.

סמנכ"לית השיווק של המועדון, שרון תמם, הודתה על שיתוף הפעולה הפורה והעניקה למר מוליוב גביע הוקרה על שלוש העונות האחרונות ואמרה: "אנחנו רוצים להודות לכם על שיתוף הפעולה הפורה לאורך שלוש העונות האחרונות. בשנים האחרונות המועדון התפתח וגדל בכל המישורים ובמיוחד בפן המסחרי, וזה גם בזכות אדידס. החיבור בין אדידס למכבי היה מעצים ויחד הגענו לשיאים חדשים. אין ספק שהעבודה המשותפת תרמה להתפתחות שלנו לקראת המהלך שאנחנו נשיק בקיץ".

מנהל המסחור, טל מועלם, הוסיף:  "אני מבקש להודות להודות לחברת אדידס ולאנשים המסורים שעבדו איתנו במהלך שלוש השנים. כמו בכל קשר עסקי יש עקומת למידה ואין ספק למדנו במהלך השנים להתפתח ולפתח את שיתוף הפעולה בצורה הטובה ביותר".

מנכ"ל אדידס ישראל, שלום מוליוב הודה למועדון על אירוע הפרידה שיתוף הפעולה ואמר: "זה מאוד מרגש אותי הטקס פה. כל מערכת יחסים של זוגיות יש עליות ויש הבדלים, אני בכוונה לא אומר ירידות אלא הבדלים. בהתחלה גם לנו לקח זמן להבין לאיזה מערכת גדולה נכנסנו אבל למדנו את זה עם הזמן. בסופו של דבר היה ממש כיף ושיתוף פעולה פורה עם הצלחות גם בזירה המקומית וגם באירופה".