אחרי הניצחון על מכבי חיפה בסמי עופר, מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום כאשר תתארח ביום ראשון הקרוב (20:15) באיצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור ה-35 בליגת העל. היום (חמישי) מקיימת הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

 

על השינויים הצפויים:
"לפעמים אני עושה שינויים, לפעמים יש שינויים כפויים. הכי חשוב הוא שאני מאמין בכל השחקנים שיש כאן. הם מקצוענים וצריכים לתת הכל כשהם משחקים. הם עובדים בקבוצה גדולה וצריכים לקחת את ההזמנויות שהם מקבלים, ולקחת אותם בשתי ידיים".

על השחקנים שמסיימים חוזה:
"השחקנים נתנו הכל וראיתם את זה במשחק האחרון. הם היו טובים מאוד. כבר אמרתי בשבוע שעבר שיש לשחקנים חוזה עד לסיום העונה, כשהיא תסתיים זה הזמן לעבוד על השנה הבאה אבל מה שחשוב עכשיו הוא המשחק הבא ולסיים את הליגה בצורה טובה".

על שני המשחקים הקרובים:
"אני חושב שלאורך העונה שחקנים קיבלו הזדמנויות. אני תמיד מנסה לבחור את ה-11 הטובים ביותר כרגע וייתכן שיהיו שינויים. הכי חשוב הוא שהשחקנים משחקים יתנו הכל, יהיו מקצועיים וילחמו כדי להוכיח את עצמם".

על רכש: 
"כרגע זה לא הרגע לדבר על זה. יש לנו משחקים חשובים בתקופה הקרובה וזה מה שאנחנו חושבים עליו. אנחנו מתרכזים בסיום הליגה ולאחר מכן נשב".

על אליאל פרץ:
"הוא שחקן מוכשר, אני מקווה שיהיה לו את האופי להיות אפילו קפטן של מכבי בעתיד. אני חושב שיש לו את היכולות וזה תלוי בו".