מכבי תל אביב תתארח ביום ראשון הקרוב (20:15) אצל מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-34 של ליגת העל, שייערך באיצטדיון סמי עופר בחיפה. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"אני תמיד מסתכל על העתיד, אנחנו מקצוענים שתמיד נותנים הכל", אמר וידיגאל על הלך הרוח בקבוצה לאחר ההפסד להפועל ב"ש, "לפעמים עושים טעויות אבל אלה החייים. הכי חשוב שכולם יעבדו ויגיעו לכאן כמקצוענים"

על המשך דרכו:
"אני אשאר במכבי בעונה הבאה. אני לא צריך להגיד לכם על מה אנחנו מדברים בחדרי חדרים. אני נשאר כאן ויש לנו הרבה עבודה לעשות בשנה הבאה"

על הסגל הצפוי:
"כולם נלחמים ועובדים כדי לקחת את ההזדמנויות. כמובן שאני מנסה לעשות שינויים ולתת הזדמנות גם למי שלא משחק הרבה, אבל הסגל תחרותי ואנחנו רוצים לנצח בכל משחק, כמובן שחשוב לי גם שהסגל יהיה תחרותי".

איך מכינים את הקבוצה למשחק כזה?
"ברור שיש לנו את הגביע אבל גם את המשחקים האלה חשוב לראות כמקצוענים, אני רוצה שנשתפר בכל יום וזה המסר שאני מעביר להם. הם צריכים להגיע לאימון כדי להשתפר ולהיות טובים יותר בעתיד".

על מצב הפצועים:
"זה נורמלי שיש פציעות. לפעמים יש שחקנים פצועים. אני חושב שאין לנו יותר מדי כאלה. הצוות הרפואי שלנו עובד כדי להכשיר את מי שצריך".

על הזרים של ב"ש לעומת של מכבי:
"אנחנו עושים את הבחירות שלנו ביחד. אנחנו צריכים לשבת ולהבין מה אנחנו צריכים ומה אנחנו רוצים. זו החלטה שמתקבלת ביחד במכבי, זו לא רק החלטה שלי".