העונה הנפלאה של קבוצת נערים א' (עד גיל 17) עדיין לא הסתיימה אבל היום (שבת) הצהובים השיגו את הפרס הגדול מכולם – זכייה באליפות המדינה. שני מחזורים לסיום העונה, שחקניו של המאמן אליעזר בן אהרון הבטיחו את הזכייה בתואר לאחר שהביסו בקרית שלום 1:6 את הפועל פ"ת ושמרו על פער 7 הנקודות בפסגה.

לאורך כל העונה הצהובים שלטו בליגת העל, הוליכו את הטבלה ושמרו על מרווח ביטחון מהדולקות אחריהם. היום הם גם הבטיחו את האליפות בסטייל כאשר לא התרגשו מהמעמד המיוחד ומול נועלת הטבלה עשו את העבודה בצורה מרשימה.

מכבי פתחה את המשחק מצויין וכבר לאחר 7 דקות עלתה ליתרון מהיר מנגיחה של אדיר חרדון. פ"ת הצליחה להפתיע תוך שתי דקות עם שער שיוויון בנגיחה משלה. אלא שהצהובים ממש לא נלחצו והגיבו עם בליץ שסגר את המשחק עוד במחצית הראשונה. סהר בראמי, שער נוסף של חרדון, ודני עאמר (צמד) כבשו הורידו את שחקניו של בן אהרון עם יתרון 1:5 למחצית.

השליטה של הצהובים נמשכה גם במחצית השניה, אך הם רשמו לא מעט החמצות במשחק שהיה יכול להסתיים בתוצאה גבוהה עוד יותר. למרות זאת, לקראת סיום ההתמודדות הצליח גם עומר בראמי לעלות על הלוח כאשר כבש את השער השישי לטובת מכבי. גם מופלח שלאעטה הצטיין עם 4 בישולים.

ביום רביעי הקרוב (17:00 באיצטדיון המושבה – כניסה חופשית) יוכלו הצהובים להשלים דאבל כשיפגשו בגמר גביע המדינה את מכבי חיפה.