אירוע הגאלה השנתי של מכבי תל אביב נערך אמש (חמישי) בפעם השלישית ואחד משיאי הערב היה כמובן חשיפת נבחרי העונה של הצהובים. פרדראג ראיקוביץ' הוכתר לשחקן העונה, טל בן חיים נבחר לשחקן העונה של השחקנים ובנוסף קטף גם את תואר שער העונה. פאדי נג'אר קיבל את תואר שחקן העונה של קבוצת הנוער ואילו הבעלים לשעבר לוני הרציקוביץ' קיבל תואר לשם כבוד על פועלו. לאחר הירידה מהבמה התפנו כוכבי הערב לדבר על הזכיות.

צפו בדבריו של ראיקוביץ': 

ראיקוביץ' סיפר: "לא ציפיתי לזה, אני נרגש ורוצה להודות לשחקנים ולמאמנים ולמשפחה שלי. זה טוב עבור הקריירה שלי. אני אמשיך לעבוד קשה כדי לזכות בעוד תארים כאלה". על עתידו בקבוצה הוסיף: " אין לי הצעות כרגע, אני אמשיך להילחם כפי שעשיתי עד כה".

על הקשר שלו למועדון הוסיף הסרבי: "אני מרגיש חלק מהמשפחה הזו. זה כבוד גדול להיות חלק מהמשפחה הזו. התרגשתי מאוד כבר כשהגעתי למשחק הראשון כאן. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה לאורך כל העונה ואני מקווה שהם ימשיכו לתמוך בנו גם בגמר הגביע וכמובן בעונה הבאה. אני רוצה לזכות באליפות אז אני צריך להישאר עוד שנה".

צפו בדבריו של בן חיים:

פאדי נג'אר זכה בתואר שחקן העונה בקבוצת הנוער סיפר: "החלום שלי הוא לשחק בבוגרים של מכבי". צפו בראיון עימו כאן.

גם לוני הרציקוביץ', שזכה בפרס לשם כבוד, דיבר לאחר הירידה מהבמה ואמר: "החלום שלי התגשם. אנשים כמו גולדהאר הביאו את מכבי לאן שתמיד שאפנו להגיע". צפו בראיון המלא עימו.