כמיטב המסורת, ורגע לפני שהעונה מגיעה לסיומה, קיימה הערב (חמישי) מכבי תל אביב את אירוע הגאלה השנתי בתל אביב. באירוע נכחו שחקני הקבוצה, אנשי הצוות המקצועי ועוד כ-500 אורחים, ביניהם נותני החסות שמלווים את המועדון לאורך כל העונה. נותנת החסות הראשית של האירוע היתה חברת HP אינדיגו. נותנים חסות נוספים לערב היו חברות Profit, ים יאגודייב, יורודרייב, לאן ו-IBBLS. מדובר בפעם השלישית ברציפות בו מתקיים האירוע, שהפעם הונחה על ידי אמן החושים הבינלאומי ליאור סושרד. האירוע נערך באולם Ocean בגני התערוכה בתל אביב שמותג במיוחד לערב הגאלה.

  • עמוס גבאי סמנכ"ל HP אינדיגו

  • ים יוגדאייב

כל ההכנסות מערב הגאלה יתרמו לפעילות קרן מועדון הכדורגל מכבי ת"א והעמותות איתן משתפת פעולה הקרן. במהלך הערב הוצגו פרויקטים שמתוכננים ביחד עם עמותות הספיישל אולימפיקס, חינוך לפסגות ופרויקט חיילים בודדים של הקרן באמצעות המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין. את הפרויקטים הציגו 3 השגרירים שגוייסו ממכבי ת"א: הקפטן שרן ייני, גל אלברמן ודור מיכה. בסיום הערב נאספו תרומות בסך 365 אלף ש"ח, מתוכם 25 אלף שקלים שתרמו השחקנים.

האירוע נפתח עם נאומו של נציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס, שהתייחס לחשיבות הקמתה והפעילות של קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב עבור המועדון בכלל ועבור הבעלים, מיץ' גולדהאר בפרט שכבר בתחילת הדרך הבהיר שאחת המטרות היא לדעת ולהשתמש בהשפעה החיובית והצלחת הקבוצה על כר הדשא ולתעל אותה לעזרה ותמיכה בחברה.

"כשמיץ' גולדהאר הגיע למכבי הוא אמר לי שאחת המוטביציות שלו היא שהארגון הזה יספק תרומה חיובית לקהילה", סיפר אנגלידיס, "אני מקווה שדרך הפעילות שאנחנו עושים בכל שנה באמצעות קרן מכבי ת"א והספונסרים שלנו נשיג זאת. לעיתים אנחנו שוכחים שאנשים רואיחם אותנו כחלק מהמשפחה שלהם, אני מרגיש שזה דבר חשוב ותזכורת למחויבות שיש לנו כדי להשתפר כל הזמן. זה נוגע למגרש ומחוצה לו. אנחנו חייבים לעבוד קשה. אני מרגיש שזה אירוע חשוב ויחד עם העזרה שלכם נוכל להשפיע בצורה משמעותית על חייהם של אנשים".

אחד משיאי הערב היה הצגת נבחרי העונה: שחקן העונה, שער העונה, שחקן העונה של השחקנים, שחקן העונה בקבוצות הנוער ופרס לשם כבוד. הזוכים נבחרו על ידי ועדה שכללה את היו"ר לשעבר גדעון בריקמן, שחקן העבר ומנהל הקבוצה בני טבק, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ושחקני העבר אלי דריקס בוני גינצבורג.

במהלך האירוע חולקו גם פרסים לחלק מהתורמים שפתחו את הכיס לטובת פעילות הקרן. בין הפרסים המפנקים שחולקו ניתן למצוא ארוחה זוגית עם שניים משחקני הקבוצה, השתתפות באימון פרטי לשישה ילדים עם שני שחקנים, אירוח מפנק ל-14 אנשים בתא צפייה של המועדון, השתתפות בצילום התמונה הקבוצתית לעונה הבאה, הנעל איתה כבש ברק יצחקי את המספרת המפורסמת מול מכבי חיפה, כדור חתום על ידי שחקני צ'לסי וז'וזה מוריניו ועוד.

את הערב חתמה קטגוריית 'פרס לשם כבוד' שהוענק לבעלים לשעבר, לוני הרציקוביץ', שהיה לבעלים בין השנים 1995-2008. את הפרס העניק אבי מסינג, נותן החסות לאירוע והבעלים של משרד הכרטיסים לאן. אל מסינג הצטרפו גם נציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס וחבריו הקרובים ומי שהיו לצידו בכל התקופה במכבי, רענן סובול וישי מור.

בוידאו: הרציקוביץ' מסכם את הערב המרגש

לוני הרציקוביץ' לאחר קבלת תואר לשם כבוד