מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע על תחילת תקופת חידוש המנויים לעונת 2017/18 מיום ראשון (11.06) בשעה 19:00 באתר האינטרנט של 'לאן', ומיום שני, 12.06 בכל יתר נקודות המכירה. שימו לב שתקופת החידוש תסתיים ביום שישי, 23.06, בשעה 12:00

  • תאריך על מכירת המנויים לקהל הרחב תפורסם בהמשך ברשתות החברתיות הרשמיות של המועדון, באתר ובאפליקציה.

הטבות למחדשי המנויים:

  • מחיר מנוי מוזל.
  • כרטיס כניסה למשחק הבית בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית וגם למשחק הבית בסיבוב השני (במידה והקבוצה תעפיל שלב).
  • קדימות ברכישת כרטיסים למשחקים נבחרים לאורך העונה.
  • קבלת ניקוד מלא במשחקי החוץ על פי שיטת הניקוד החדשה .
  • הטענת המנוי.

הטענת המנוי:
כפי שכבר הודענו, יש לשמור את כרטיס המנוי מעונת 2016/17. בעת החידוש אנו מטעינים את משחקי העונה החדשה  2017/18 על הכרטיס.

נקודות המכירה

חנויות המועדון – ניתן לחדש את המנויים בחנויות ברחוב דיזנגוף בת"א ובסינמה סיטי ראשל"צ מ-16.6 עד ה-23.6.

שעות הפעילות בחנויות:

  • ברחוב דיזנגוף 147, תל אביב, בימים א'-ה' 10:30-13:00, 14:00-18:00 ובימי ו' 10:00-13:00.
  • סינמה סיטי ראשון לציון, בימים א'-ה' 10:30-13:00, 14:00-18:00 ובימי ו' 10:00-13:00.

אתר האינטרנט של לאן – אנו ממליצים לבצע את חידוש המנוי ואת שאר הרכישות וההטענות במהלך העונה דרך האזור האישי באתר לאן. במידה ואינכם יודעים את פרטי ההתחברות (שם משתמש וסיסמא), יש לכתוב מייל ל-support@leaan.co.il  ונציג יחזור אליכם לפתרון הבעיה.

קופות לאן – רחוב דיזנגוף 101 תל אביב, בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

טלפון במוקד הטלפוני של לאן 8778*- בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

ייתכן עומס במוקד הטלפוני ולכן אנו ממליצים להיעזר בנקודות המכירה הנוספות ובעיקר באתר האינטרנט של לאן דרך האזור האישי.

*חידוש המנוי באמצעות האינטרנט או הטלפון כרוך בתוספת של 5 ש"ח עבור החידוש.

הפרטים שיש להציג בעת חידוש המנוי:

  1. מספר מנוי מעונת 2016/17
  2. תעודת זהות
  3. פרטים אישיים מלאים: כתובת, דוא"ל, טלפון נייד

לצפייה בכללי הכניסה והתנהגות באצטדיון ותנאי השימוש בכרטיסים ובמנויים לחצו כאן

אופציה לרכישת תו חנייה:

תו חנייה ניתן לרכוש בעלות של 300 ש"ח לחניון P3 בלינק הבא

תינתן קדימות לבעלי מנויים ליציע E+

העברת פרטי המנוי:
העברת בעלות תאושר רק לאחר מילוי הפרטים המלאים וצירוף ת.ז של המנויים בטופס המצורף, צילומי תעודות זהות ופרטי התקשרות של בעל המנוי והאדם שאליו מעבירים את הזכויות של המנוי.

אנו ממליצים לכל בעלי המנויים אשר עושים שימוש במנוי שאינו תחת שמם לבצע העברה מסודרת אחת ולתמיד כדי למנוע אי נעימויות במהלך העונה.

לכל שאלה נוספת אתם מוזמנים להיכנס לעמוד שאלות נפוצות

לחידוש המנוי לעונת 2017-2018 לחץ כאן