שינוי גדול עבר העונה במחלקת הנוער. צוות חדש תפס את הגזרה המקצועית של המחלקה, בראשה עומד המנהל הביצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון, שהשתית פילוסופיה מקצועית חדשה במועדון. שאר הצוות מורכב מריימונד אוטוולד (מנהל מקצועי טרום א׳ עד נערים ב׳) וגיא צוקרמן (מנהל מחלקת הנוער). המאמנים במחלקה יישמו את שיטת העבודה והדרך החדשה בקבוצות שלהם, עכשיו כשהסתיימה העונה הם מסכמים את השנה המקצועית וההישגית שעברה עליהם.

מכבי תל אביב ׳שחר׳
קבוצת הנוער של המועדון סיימה את עונתה במקום השלישי בליגה. הצהובים השיגו 17 ניצחונות ב-30 משחקים. הכובש המצטיין של הקבוצה הוא איילון אלמוג עם 15 שערים. המאמן גיא צרפתי סיכם את העונה: ״בשבילי זאת הייתה עונה טובה, זאת בעצם העונה הראשונה שלי כמאמן שאני צובר כמות כזו של משחקים. למדתי הרבה מהצוות המקצועי שבא לשפר את המאמנים והשחקנים. לקראת אמצע השנה השחקנים הבינו את הדי אן איי שלי, לא להתפשר על שום דבר, לנצח בכל משחק ולא לוותר על הדרך, כי הדרך במכבי תל אביב מאוד חשובה״.

מכבי תל אביב ׳עודד׳
קבוצת נערים א׳ השיגה השנה את כל התארים האפשריים כשזכתה באליפות וגביע. הפרש השערים של הקבוצה עמד על פלוס 40. הכובש המצטיין של הקבוצה היה סהר בראמי עם 21 כיבושים בכל המסגרות מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון סיכם את העונה: ״עונה מאתגרת עם מטרות, לאוו דווקא השגיות אלא צורת אימון ודרך חדשה לצד צוות ניהולי חדש. למדתי המון על עצמי ועל הכדורגל בכלל. כיף להתפתח וללמוד מהדרגות הגבוהות ביותר. מצפה להמשיך ללמוד ולכבוש בכל עונה עוד ועוד מטרות״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳
קבוצת נערים ב׳ של המועדון סיימה במקום השלישי בטבלה כשהם כובשים כ-121 שערים לעומת 19 ספיגות. הכובש המצטיין של הקבוצה הוא רווה אסייג עם 26 כיבושים בכל המסגרות. מאמן הקבוצה אלון ברומר סיכם את העונה: ״זו הייתה עונה מעניינת ומאתגרת, עבדתי עם קבוצה מאוד מוכשרת. עברנו שינויים גדולים בדפוסי העבודה שבאו לידי ביטוי בשיטת אימון שונה, בקצב אימון מאוד גבוה, מקצועי ואינטנסיבי. התמקדנו בפיתוח והתקדמות של השחקנים הן בפן האישי והן בפן הקבוצתי. זו העונה הראשונה בה אני מאמן במכבי ת״א אחרי 13 שנה. חלו שינויים רבים ולמדתי המון דברים חדשים. כולי תקווה שבסוף התהליך שהצוות המקצועי מתווה, נצליח לעמוד במטרה ולפתח שחקנים לקבוצה הראשונה״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳
קבוצת נערים ג׳ דרום סיימה את העונה במקום השלישי בליגה, כשהקבוצה כובשת 110 שערים וסופגת 41 שערים. הכובש המצטיין של הקבוצה ומלך השערים של הליגה הוא סתיו נחמני שכבש 42 שערים. מאמן הקבוצה אורי דוד סיכם את העונה: ״אין ספק שהעונה היא נקודת המפנה בפיתוח השחקנים והמאמנים יחדיו. נפתח לכולנו, השחקנים והמאמנים, דלת למקצוענות. השחקנים עבדו קשה מאוד במהלך השנה באימונים פיזיים, טכניים וטקטיים על על פי הפילוסופיה של הצוות המקצועי. אנחנו מאושרים מקצב השיפור של השחקנים ומצפים מהם להמשיך את התהליך בעונה הבאה״.

מכבי תל אביב ׳אילן׳
קבוצת נערים ג׳ צפון הגיעה למקום הרביעי בטבלה עם 16 ניצחונות ב-26 משחקים. הכובש המצטיין של הקבוצה הוא יהלי לזר עם 17 שערים בכל המסגרות. מאמן הקבוצה אמיר סופר סיכם את העונה: ״זאת הייתה העונה הראשונה של השחקנים תחת הפילוסופיה החדשה וכמו כל דבר חדש, לקח זמן להתרגל. אני גאה בהם על הרצון ללמוד ועל ההתקדמות מאימון לאימון וממשחק למשחק. עבדנו קשה וראינו שעם הזמן זה משתלם והשחקנים מביאים לידי ביטוי את היכולת שלהם בתוך שיטת המשחק החדשה״.

מכבי תל אביב ׳שלמה׳
קבוצת ילדים א׳ צפון זכתה בגביע המדינה לילדים א׳, הגביע הוא המסגרת התחרותית היחידה בגיל הנוכחי. מאמן הקבוצה אלון פלג סיכם את העונה: ״השנה הקבוצה כמו שאר הקבוצות במחלקה למדה להכיר את שיטת המשחק החדשה של מכבי, הלמידה היא אינה פשוטה אך ניתן לומר שאימצו אותה לידי ביצוע ברמה הנדרשת. מבחינת פיתוח שחקנים, המחלקה דוגלת בשיתוף שחקנים בקבוצות גיל גדולות יותר, כך שהשחקנים מקבלים התנסות חשובה עם שחקנים פיזיים יותר, ברמה גבוהה יותר ובקצב גבוה יותר התורם להתפתחות שלהם כשחקנים״.

מכבי תל אביב
קבוצת ילדים א׳ דרום מתמודדת במסגרת תחרותית רק במפעל הגביע, אליו הגיעה הקבוצה לשלב רבע הגמר. מאמן הקבוצה ניסים דבש סיכם את העונה: ״הגעתם של המנהלים המקצועיים שינתה את התפיסה לגבי השיטה וסגנון המשחק והקבוצה החלה לאט ללמוד את הפילוסופיה החדשה במחלקה. עם הזמן הקבוצה עשתה התקדמות גדולה מבחינה קבוצתית אבל בעיקר מבחינה אישית של כל שחקן, הן מבחינה טכנית, טקטית והבנת המשחק. מדובר בשנתון מאד מוכשר שבמהלך חצי העונה השניה סיפק מדי שבת שחקנים לשתי קבוצות נערים ג׳ ועשו זאת בכבוד מבחינת ההתמודדות בשנתון גדול מהם״.