חודש יוני נפתח ואיתו גם עונת 2017/18 שעבור הצהובים תחל כבר במהלך החודש. מפתיחת אימונים ועד למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית. תפתחו יומנים – אנחנו מתחילים:

חודש שכולו הכנות לעונה הבאה. רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון? זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן  

הקבוצה תשוב לאימונים כבר ב-14 ביוני ותחל בהכנות טרום העונה לפני שתצא למחנה האימונים ב-18 ביוני (תאריך מתוכנן) בו יעלו קצב מבחינת ההכנות למשחק הראשון העונה במוקדמות הליגה האירופית.

הקבוצה צפויה לנחות באוסטריה יממה אחת בלבד לפני הגרלת הסיבוב הראשון והשני של מוקדמות הליגה האירופית (19.6) בו תדע מכבי את מי היא תפגוש כבר בסיבוב הראשון. האם זו תהייה שוב גוריצה הסלובנית? נצטרך לחכות. מכבי תהיה מדורגת בכל השלבים.

עד הלום: הדרך של מכבי לפלייאוף הליגה האירופית

ב-29 ביוני, תשמע שריקת הפתיחה הרשמית של העונה: המשחק הראשון בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. בעונה שעברה זה נגמר בניצחון 0:3 על גוריצה. מקווים לפתוח את העונה ברגל ימין גם הפעם.

זה הכל? ממש לא! מחכים לכם עוד לא מעט הפתעות. בינתיים, בזמן שלקבוצה נגמרה העונה, לכם היא רק מתחילה. הורידו את הגרסה המעודכנת של MACCABI GOAL, שחקו ראש בראש ובואו נראה מי יזכה בהתערבות. להורדת המשחק לחצו על הבאנר: