מכבי ת"א פתחה היום (חמישי) ברגל ימין את עונת 2017/18. הצהובים אירחו את טיראנה האלבנית למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית ויצאו עם ניצחון 0:2 שנתן מקדמה לקראת הגומלין. בסיום סיכם ג'ורדי קרויף את ההופעה של הצהובים.

"זה היה משחק קשה. לא היתה לנו הרבה אנרגיה, היו הרבה איבודים, זה משחק טיפוסי למשחק ראשון בעונה", אמר קרויף, "הדבר הכי חשוב הוא לשמור על שער נקי, הבקענו פעמיים. אני לא חושב אם  הגיע לנו ניצחון בתוצאה גבוה יותר, בכל מקרה, זו תוצאה שאתה לא יכול להרשות לך להירדם איתה בגומלין".

על התחושה כמאמן: 
"זה לא הרגיש לי חדש. זה לא ממש חשוב, הכי חשוב הוא שנתקן את הטעויות וננסה להשתפר כל שבוע. אני רוצה לראות מכבי הרבה יותר דינמית, שהולכת קדימה ותוקפת עם הרבה שחקנים, רצינית בהגנה וקבוצה שמשחק עם אנרגיות". 

על חיזוק:
"כן, זה לא הסגל הסופי. עדיין מאוד מוקדם בחלון ההעברות, אנחנו מחכים לשחקנים הנכונים, לא סתם להביא מישהו, אלא מישהו לטווח ארוך".

על ההופעה של אצילי: 
"קשה להיכנס לקצב, אנחנו מתאמנים רק שבוע בסגל הנוכחי וזה לוקח זמן לשחקנים. אפשר לראות שיש בו משהו שונה ועם הזמן והדקות הוא ישתפר".

על יונתן כהן:
"גם במשחקי ההכנה הוא הראה שהוא שחקן שיכול להיכנס לרחבה בזמן הנכון. היום הו הראה שהוא לא צריך הרבה כדי להבקיע. זה מה שאנחנו מצפים מהקיצוניים שלנו".