הנציגה השנייה שהחלה את אימוניה במחלקת הנוער היא קבוצת נערים א׳ של המועדון, מכבי תל אביב ׳עודד׳. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, שזכה אשתקד בדאבל, נשאר לעונתו השנייה בקבוצה כשקיבל לידיו שחקנים חדשים ששיחקו בנערים ב׳ בעונתם הקודמת. בנוסף, צוות האימון התחדש בשחקני עבר של המועדון, בתפקיד עוזר המאמן, דדי בן דיין ובצוות אימון השוערים טברטקו קאלה. נכחו באימון גם הצוות המקצועי הבכיר של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון המנהל הביצועי של המועדון וריימונד אוטוולד עוזרו.

בן אהרון, מאמן הקבוצה, תיאר את תחושותיו באימון הראשון לעונה: ״עונה חדשה, קבוצה חדשה, זה מרגש. כבר אפשר לראות שהקבוצה מאוד מוכשרת, יש כאן שחקנים טובים. אם אני אצליח לסדר אצלהם את הדברים הקטנים נוכל לעשות ביחד דברים גדולים. אני מצפה מעצמי להתשפר ולהצליח לייצר שחקנים יותר טובים בסופו של דבר. בנוסף, אל צוות האימון הצטרפו שחקני עבר בעל רזומה מפואר, אני מאמין שביחד נוכל לקדם ולשפר את השחקנים״

עוזר המאמן דדי בן דיין התייחס לחזרתו למגרשים, אך הפעם כחלק מצוות האימון: ״מבחינה אישית זה מאוד מרגש. מדובר בסגירת מעגל, בגיל 17 התחלתי במועדון בקבוצת הבוגרים והיום אני מתחיל פרק ב׳ במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. מקווה שאוכל לתרום מנסיוני וללמד את השחקנים הצעירים. אעשה את המקסימום כדי לעשות אותם שחקנים טובים יותר ואנשים טובים יותר בחיים״.

צוות השוערים התחדש במאמן חדש. טברטקו קאלה חזר לקדנציה נוספת במועדון, הוא תיאר בהתרגשות: ״כבוד גדול לחזור למועדון, עשינו כאן בעבר דברים יפים. באתי לכאן כדי לעבוד וללמוד ואני שמח שחזרתי למועדון הגדול הזה. מבחינת תנאים מדובר כאן בברצלונה של ישראל״.