הנציגה השלישית שפתחה את אימוניה במחלקת הנוער היא קבוצת נערים ב׳ של המועדון, מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳. מאמן הקבוצה אלון ברומר שממשיך לקדנציה נוספת כמאמן הקבוצה, קיבל לידיו שחקנים חדשים לגמרי. מדובר בשחקני שתי קבוצות נערים ג׳ בעונה שעברה שהתאחדו לקבוצה אחת אותה ינהיג ברומר. אל צוות האימון הצטרף עוזר המאמן לאון אסרף, ששימש בעונתו הקודמת עוזר מאמן בנערים א׳. בנוסף, נכחו באימון הצוות המקצועי הבכיר של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון המנהל הביצועי של המועדון ועוזרו ריימונד אוטוולד המשמש גם כמנהל מקצועי של טרום א׳ עד נערים ב׳.

מאמן הקבוצה, אלון ברומר, התייחס לפתיחת האימונים בהתרגשות כסיפר: ״תמיד מרגש לקבל קבוצה חדשה. כשחוזרים לכר הדשא תמיד כיף לראות את הילדים שגדלים במכבי ובמיוחד את הקבוצה הזו.

קיים אתגר מאוד גדול לקדם אותם, הצירוף של שתי הקבוצות לקבוצה אחת הוא אתגר. אנחנו בשלב הראשוני, בשלב הבנייה, נעבור את התקופה הראשונה וניכנס למסגרת של התחרויות ואני מאמין שהקבוצה תהיה קבוצה טובה, קבוצה ששחקנים יהנו להיות בה ויהנו לעבוד יחדיו. בזכות עבודה קשה מטרתנו להשיג את ההתקדמות שלהם ואת ההתקדמות הקבוצתית״.

עוזר המנהל הביצועי של מחלקת הנוער, ריימונד אוטוולד, המשמש גם כמנהל מקצועי של טרום א׳ עד נערים ב׳, תיאר את תחושתיו לתחילת האימונים: ״זאת קבוצה המורכבת משתי קבוצות ששיחקו בשנה שעברה בנערים ג׳. כבר בסוף השנה שעברה יצרנו קבוצה אחת שיצאה לטורניר בינלאומי בוינה. מעניין לראות מה הם עשו בקיץ והאם הם מוכנים לשבוע אימוני הפתיחה. היום התחלנו לאט, אך עדיין דרשנו את האיכות שדרשנו בכל העונה. השחקנים מקבלים מאמנים חדשים עם ידע מצוין על כדורגל ובעלי מוטיבציה גבוה המתאימה לקבוצת הגיל הנוכחית. כבר בגיל הזה ניתן לראות שינויים הורמונליים בגוף הילדים, שהופכים לגברים. חלק מהשחקנים חזרו מהחופשה וגדלו. לכן צריך להיזהר מפציעות גופניות, הגוף עוד לא רגיל. יהיה מאתגר בשביל השחקנים למצוא את מקומם בקבוצה ולהתמודד עם התחרות ועם המאמנים החדשים. הילדים גדלו וכך גם הדרישות. יש להם הרבה זמן להתאים את עצמם ולצמוח בתוך התהליך. התחרות גבוהה ועליהם לדעת זאת, זה תלוי בהם אם הם מעוניינים להיות בקבוצה או לא. אנחנו כאן כדי לעזור להם, להדריך אותם וללת להם את עצתנו״.