פרי גיים

אחרי שניצחו את המשחק הראשון 0:2 נגד טיראנה, מכבי תל אביב פגשה את האלבנים במשחק הגומלי כדי להשלים את המשימה ולהעפיל לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. 

המאמן, ג'ורדי קרויף, שכבר במסיבת העיתונאים הבהיר כי התוצאה מהמשחק הראשון לא תאפשר לחניכיו לנוח על זרי דפנה, ערך מספר שינויים בהרכב בקישור ובהתקפה, כשדור פרץ פתח על חשבונו של שלומי אזולאי וארון שוינפלד על חשבונו של וידאר קיארטנסון.

מחצית ראשונה:

דווקא האלבנים היו הראשונים שהגיעו להזדמנות בפתיחה של ג'וניור סנטמאו, שהצליח בדקה ה-3 לחלוף על איתן טיבי ולבעוט מ-10 מטרים לידיים של ראיקוביץ'. מן העבר השני, בדקה ה-6, אייל גולסה רשם הזדמנות ממשית ראשונה לצהובים כשחלף על פני שני שחקנים ומ-16 מטרים בעט שטוח לידיים של השוער האלבני. 

המחצית לא התעלתה לרמה גבוהה וכמעט ולא היו הזדמנויות לשתי הקבוצות. האירוע הבולט היה בדקה ה-44 כשהאלבנים נותרו ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של סנטמאו אחרי פגיעה ללא כדור בטל בן חיים.

מחצית שנייה:

למרות החיסרון המספרי האלבנים פתחו את המחצית השנייה בדומה לראשונה עם הזדמנות ממשית אחרי פריצה של אנדוקיט שבעט מ-10 מטרים מעל לשער של ראייקוביץ'.

בדקה ה-50, מהלך מוצלח של הצהובים הסתיים במסירת רוחב של אייל גולסה מצד ימין לארון שוינפלד, שמ-5 מטרים לא התקשה וקבע – 0:1 לצהובים. בדקה ה-62 יונתן כהן היה יכול לכבוש את השני שלו במדים הצהובים אחרי שבעט כדור מתיבת החמש לקורה. מיד לאחר מכן ערך קרויף חילוף כפול כשהכניס את אבי ריקן ואת יובל שפונגין על חשבונם של אלי דסה וכהן.

בדקה ה-67, הצהובים המשיכו ללחוץ וניסו למצוא את השער השני במשחק. דוידזאדה פרץ בצד שמאל והעביר רוחב לגולסה שבעט מ-16 מטרים סמוך לקורה הימנית של ליקה.

ברק יצחקי, שנכנס בדקה ה-73 כבש את השני במשחק 7 דקות לאחר מכן, אחרי מהלך שהחל במסירה שלו לארון שוינפלד. החלוץ האמריקני – יהודי פרץ בצד שמאל והעביר רוחב ליצחקי. ההגנה האלבנית לא הצליחה להרחיק ויצחקי הגיח מאחור, חטף את הכדור ומקרוב כבש את השני – 0:2 למכבי. 

בדקה ה-85, עומר אצילי חטף כדור מצד ימין, 20 מטר מהשער האלבני, פרץ לרחבה ומסר רוחב לריקן, שמ-11 מטרים כבש את השלישי של הצהובים. מכבי 3, טיראנה 0. בתום המשחק הצהובים השיגו את הכרטיס לסיבוב השני שיערך בחמישי הבא (13.7) באצטדיון בנתניה.