המכביה, היא תחרות ספורט רב-ענפית המתקיימת מדי ארבע שנים בישראל בהשתתפות יהודים מרחבי העולם. את טורניר הכדורגל פקדו נציגי הסקאוטינג של המועדון בכדי לבחון שחקנים צעירים מרחבי העולם. צוות הסקאוטינג עבד בשיתוף הצוות המקצועי של מחלקת הנוער בראשות המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון. השחקנים הצעירים שהשאירו חותם, זומנו לקחת חלק באימוני קבוצות מחלקת הנוער, בהתאם לגילם. שיתוף הפעולה יוצר מערכת יחסים למען מעקב עתידי או אפילו שיתוף פעולה בעתיד הקרוב.

בקבוצת הנוער המתאמנת כבר שבועיים, הצטרפו לאימוניה כ-8 שחקנים שונים מהמכייה. לקבוצת נערים א׳ שהחלה את אימוניה בשבוע שעבר, הצטרפו 4 שחקנים נוספים. מחר תחל את אימוניה קבוצת נערים ב׳, אליה יצטרפו שחקנים נוספים אשר הרשימו בטורניר. הצעירים שלקחו חלק באימוני מחלקת הנוער הגיעו ממדינות כמו דרום אפריקה, קנדה ומגוון מדינות מארה״ב.

עובדה מעניינת התגלתה כשאחד מהשחקנים הצעירים אשר הגיע מקנדה חולק את אותו שם משפחה כמו בעלי הקבוצה, גולדהאר. אך לאחר בדיקה מהירה התגלה כי אין קשר משפחתי בין השניים. השחקנים הצעירים התרגשו להשתתף באימוני המחלקה וסיפרו: ״היה ממש כיף לקחת חלק באימונים, זה כבוד גדול ולא מובן מאליו. האירוח היה מדהים והמתקנים של המועדון ברמה גבוה מאוד״.

רן אליאס ראש מחלקת הסקאוטינג, שהיה אחראי על התהליך תיאר: ״כבר לפני מספר חודשים ביררנו אילו שחקנים מגיעים לטורניר ומאילו קבוצות. בעיקר התמקדנו בגילאי 16 עד 18. במשך שבועיים של הטורניר, ראינו שחקנים שונים ממגון מדינות, אלה שהשאירו חותם והיו איכותיים יותר זומנו לאימוני קבוצות המחלקה בהתאם לגילם. כמובן ששיתוף הפעולה התקיים בישירות עם המאמנים וראשי המשלחות. הרעיון שמאחורי ההתקשרות הוא למען מעקב עתידי אחר השחקנים, או אפילו קליטה במועדון במידה ויעמדו בדרישות ויהיו מעוניינים לעשות עלייה לארץ״.