6.7 – טיראנה – מכבי ת"א, 18:00 באיצטדיון סלמן סטרמאסי
אחרי הניצחון 0:2 במפגש הראשון בסיבוב המוקדמות הפותח של הליגה האירופית, הצהובים ייצאו ביום חמישי הקרוב לבירת אלבניה במטרה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבא.

13.7 – מכבי ת"א – רייקייוויק/SJK סיינאיוקי (אופציונאלי)
אם מכבי תצליח לעבור את משחק הגומלין באלבניה היא תעפיל לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. היריבה תהיה רייקוויק מאיסלנד או SJK סיינאיוקי מפינלנד, כאשר כבר כעת ידוע שהמשחק הראשון ייערך בארץ. המפגש הראשון בין השתיים, שנערך באיסלנד, הסתיים ב-0:0. 

14.7 – הגרלת סיבוב המוקדמות ה-3 של הליגה האירופית
עוד לפני שיושלם הסיבוב השני, באופ"א כבר יגרילו את השלב הבא. אם מכבי תעפיל היא תהיה מדורגת גם הפעם ולפחות על הנייר צפויה לקבל יריבה נוחה יותר בהשוואה לקבוצות כמו זניט, מילאן, אתלטיק בילבאו, איינדהובן ועוד שנמצאות בצד המדורג של ההגרלה.

20.7 –  רייקייוויק/SJK סיינאיוקי – מכבי ת"א, משחק הגומלין (אופציונאלי)

27.7 – משחק 1 בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית

30.7 – מכבי ת"א – בני יהודה, 21:00 בנתניה
מכבי אמנם כבר החלה את משחקיה באירופה, אך עונת הכדורגל הישראלי תיפתח באופן רשמי בסוף החודש עם משחקי גביע הטוטו. במחזור הראשון של המפעל הצהובים יארחו את הקבוצה משכונת התקווה, אותה כזכור פגשו בגמר גביע המדינה 2016/17.

חלון ההעברות נמשך, אתם מעודכנים לפני כולם:

רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון? זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן .

מכבי-קלאס: צובעים את הכיתה בצהוב-כחול!
אז כן, החופש הגדול התחיל, הילדים כולם בחוץ נהנים ומשחקים, אבל אתם כבר רוצים להכין אותם מראש לעונה החדשה לא? מוצרי החזרה לבית של מכבי תל אביב מגיעים החל מחודש יולי לחנויות הרשמיות, לחנות האונליין וחנות הפופ-אפ בעזריאלי. מחברות, קלסרים, קלמרים, עטים ותיקים שיעלו חיוך על פני "השחקנים "הצעירים שלכם, ובתכלס, גם על שלכם.

חדש: חנות פופ-אפ בקניון עזריאלי
במהלך הקיץ, עד סיום חודש אוגוסט, תוכלו לרכוש את שלל המוצרים הרשמיים של המועדון גם בחנות שהקמנו בקניון עזריאלי. החנות ממוקמת בקומה הראשונה של הקניון מול חנות נעלי ALDO.