קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב החלה את עונת 18\2017 בסערה כאשר אירחה ביום חמישי האחרון קבוצה של חיילים בודדים במשחק מוקדמות הליגה האירופית מול טיראנה. אוטובוס שהועמד לטובת האירוע אסף את החיילים מהמרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין בתל אביב ולווה גם במספר אוהדים שהוסיפו לאווירה הטובה בדרך לאיצטדיון בנתניה. עם ההגעה למגרש גם צויד כל אחד מחברי הקבוצה בצעיף של מכבי.

דייויד בורוביץ' – יערי, חייל בודד ששירת כתותחן בחיל השריון בשנת 1992, ישב עם משפחתו לצד הקבוצה במהלך המשחק. הוא ציין את המודעות ההולכת וגוברת לעניין החיילים הבודדים בצה"ל והדגיש: "מה שמכבי ת"א עושה למען החיילים הבודדים הוא מעל ומעבר. היא מסייעת להקל על הקשיים עימם מתמודדים החיילים ועוזרת להם להתחבר לתרבות הישראלית. לי למשל לא היתה את ההזדמנות הזו כאשר שירתתי בצה"ל. להיות חייל בודד יכול להיות דבר מאתגר מאוד, אבל כאשר משפחת מכבי תומכת בך במהלך השירות, וגם לאחר השחרור, מדובר במשהו שמשנה את עולמך".

החיבוק של אמא, השיחה עם אבא, הביטחון הכלכלי, התמיכה וחמימות המשפחתית. כיום בישראל ישנם כ-6,500 חיילים שחוזרים הביתה מהחופשות וכל אלה חסרים להם. קרן מועדון מכבי תל אביב בשיתוף 'המרכז לחיילים בודדים ע"ש מייקל לוין' החלו בפרוייקט בו משפחת מכבי מתגייסת למען החיילים הבודדים.

החיילים הבודדים מורכבים ממספר אוכלוסיות, כמחציתם עולים שמשפחותיהם מתגוררות מחוץ לגבולות המדינה והמחצית השנייה הם חיילים ישראלים שנולדו וגדלו בישראל, אך מסיבות שונות ומגוונות אינם בקשר עם משפחותיהם והוריהם.

אז איך אתם יכולים לעזור להכניס את אותם החיילים למשפחה של כולנו? בדרכים מגוונות:

החל מקשר טלפוני שבועי ומפגשים שבועיים ועד תמיכה על בסיס יומי, השתתפות באירועים משפחתיים, ייעוץ, הכוונה ותמיכה גם בשלבים שאחרי השחרור והכוונה תעסוקתית.

לעמוד הרשמה לתמיכה בחיילים בודדים לחצו על התמונה 

כנסו לעמוד ההרשמה, בחרו איך אתם מעוניינים לחבק את החיילים הבודדים והמרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין יכוונו אתכם ל'בן המשפחה החדש'.