אחרי שגברה על טיראנה מאלבניה, מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי ב-18:00) מול המשוכה הבאה שלה במסגרת האירופית. הצהובים יארחו באיצטדיון בנתניה את KR רייקיאוויק מאיסלנד למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הערב (רביעי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על המשחק מול רייקיאוויק:
"אני לא מאמין במשחקים קלים, כל המשחקים קשים. אנחנו מקווים שנוכל להשתפר ולהתקרב לרמה שאנחנו רוצים, אנחנו מכבדים מאוד את היריבה".

על הכדורגל האיסלנדי:
"זו מדינה שייצרה הרבה שחקנים טובים בשנים האחרונות. משהו קורה שם, הכדורגל משתפר ונצטרך לכבד את זה. רואים את זה ברמת הנבחרת, הם היו ביורו והולנד נשארה בבית. צריך לכבד גם את המועדונים שלהם".

על שעת המשחק:
בשבוע שעבר שיחקנו ב-17:00 בטיראנה. אלה דברים שקורים לפעמים. בטוח שלכולם יהיה קשה. אנחנו בסדר עם זה, חלק גדול מהאימונים שלנו נערכים ביום ככה שעבורנו זה בסדר".

על מצב הסגל:
"זו לא הפתעה שאיבדנו כמה שחקנים, יש לנו שחקנים חדשים ואנחנו עדיין בתהליך בניה של הסגל. ברור שהוא לא גמור אבל לאט לאט נשלים אותו".

על כריסטיאן באטוקיו:
"הוא שיחק בליגת המשנה באנגליה ובליגה הצרפתית השניה שהן פיזיות מאוד. הוא שיחק בנבחרת איטליה הצעירה ואנחנו מצפים ממנו מה שמצפים משחקנים ארגנטינים – איטלקים, לשחק עם אופי ורצון גדול לנצח. יש לו את הכישרון להוסיף יצירתיות למשחק שלנו. אני לא חושב שהוא ישחק, הוא עדיין לא מוכן. הוא לא ערך טרום עונה ויקח לו זמן להיכנס לעניינים".