המסע האירופי של מכבי תל אביב יימשך ביום חמישי (19:45), כאשר הצהובים יארחו את פאניוניוס היוונית למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק בה התייחס המאמן ג'ורדי קרויף לנעשה בקבוצה.

על היריבה:
"הליגה היוונית היא ליגה טובה, אנחנו לא יכולים לחשוב שאנחנו פייבוריטים, זו תהיה טעות גדולה. אנחנו צריכים להתייחס למשחק ברצינות וצריכים את התמיכה מהאוהדים שלנו. אני חושב שדברים משתפרים, האם זה יספיק נדע רק אחרי המשחקים אבל ברור שניתן 100 אחוז".

על האפשרות שבאטוקיו ישחק:
"בדרך כלל הייתי חושב שזה מוקדם מדי, אבל הוא מותיר רושם טוב. אני חושב שיש לו סיכוי לפתוח כמו כל אחד אחר".

על שיתוף הפעולה האפשרי של שוינפלד וקיארטנסון:
"זה יקרה בצורה יותר תכופה העונה. כל משחק שונה, אמרתי לשחקנים בתחילת הדרך שאני מאמין ברוטציה, לא בהרכב פותח אחד אלא בקבוצה. יש סגל עמוק ולכל משחק צריך נשק שונה כדי לנצח. בטוח שהם ישחקו יותר ביחד העונה".

על מצב הרכש:
"אני יודע שהמועדון מתאמץ להביא שחקנים, אין לי תלונות על מה שאנחנו מציעים לשחקנים, אלה הצעות טובות אבל לפעמים זה לוקח זמן. אנחנו מנסים לשים תשומת לב מיוחדת לכך ואנחנו צריכים שחקנים לשנים לא רק למשחק הבא. זו החלטה מאוד חשובה. אני יודע שמועדונים לא אוהבים לאבד שחקנים טובים ואנחנו מנסים להביא שחקנים טובים. השוק גם מעט איטי, אבל אני יודע שההצעות שהגשנו הן טובות מאוד".

על יובל שפונגין שישב לצידו במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן:
"העובדה היא שהוא היה אחד השחקנים הראשונים שצירפנו, זה אומר הרבה על ההערכה שלי אליו, היה לו חוסר מזל עם פציעות, אבל אני די בטוח שיובל ישחק העונה".