מכבי תל אביב פתחה את עונת הכדורגל הישראלי עם ניצחון 0:2 על בני יהודה במחזור הראשון של גביע הטוטו וכך המשיכה את המאזן החיובי בחודש שננעל הערב. מי שיכול לחייך לאור התוצאות הוא המאמן גו'רדי קרויף שנתן הערב (א) הזדמנות ללא מעט שחקנים שלא זכו לדקות משחק מתחילת העונה.

עוד באתר:

"זה משחק שהיה לשחקנים אפשרות להוכיח את עצמם וגם חשוב מבחינה פיזית", אמר קרויף בסיום המשחק. "בחודש הקרוב יש לנו משחקים כמעט כל שלושה ימים ככה שזה חשוב לנצל את כל הסגל שלנו. הכי חשוב מבחינתי ומה שאהבתי זה את המשמעת והעבודה של הקבוצה עד השניה האחרונה, זה יותר חשוב עבורי מכל הופעה של שחקן ספציפי".

על סגנון המשחק עם שלושה בלמים:
"זה משחק לבחון מערכים כאלו. קצת אתגרתי את השחקנים. הם לא משחקים ביחד בדרך כלל וגם ביקשתי מהם לשחק במערך שהם לא רגילים ככה שאני מאוד מרוצה ממה שאני ראיתי היום. יש אפשרות שנשחק עם מערך כזה גם בעתיד אנחנו מתכוננים לשחק נגד יריבות שמתגוננות מולנו בדרכים שונות וגם תוקפות בדרכים שונות. אנחנו מתאמנים כדי להיות מוכנים לשנות את הסגנון שלנו ולהיות ערוכים לכל משחק. מכבי חייבת להיות מוכנה לכל משחק ולשינוי שיטת המשחק.אני רוצה שהקבוצה תהיה מוכנה מבחינה טקטית לכל מה שנדרוש".

על שיתוף הפעולה בין מיכה ובאטוקיו:
"אני חושב שהם שחקנים שאוהבים משחק צירופים ולדעתי הם יכולים לשחק טוב ביחד, לשניהם אין עמדה אחת קבועה והם יכולים לשחק בכמה מקומות על המגרש".