מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) מקדמה חשוב בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. למרות שנקלעו לפיגור, הצהובים הצליחו לחולל מהפך בנתניה, בדרך לניצחון 1:3 על רייקיאוויק האיסלנדית. בסיום סיכמו ג'ורדי קרויף ואורן שוינפלד את ההופעה של הקבוצה.

קרויף: "הראינו אופי"

על המשחק:
"שיחקנו בצורה מרושלת עם יותר מדי איבודי כדורים, היינו בסדר עד השליש האחרון אבל לא יותר מזה. כמובן שכשהם הבקיעו שער זה היתה קריאת השכמה, אני שמח שהקבוצה הראתה אופי ויצאה מהמצב הזה".

על מצב הסגל:
"אנחנו בשלב של תהליך בנייה מחדש. מספר שחקנים עזבו ואני חושב שכשהסגל יושלם תהיה קבוצה דינמית וצירתית יותר. זה מה שאנחנו מקווים ומה שמכוונים אליו. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה חזקה".

על התזמון של ההעברות:
"יש סיכון בלחכות לסוף חלון העברות, אין לנו כוונה לחכות עד לסיום. אני חושב שבשבועות הקרובים שחקנים יהיו פנויים יותר להגיע לישראל ואנחנו מקווים לסיים את זה, אבל השוק גם לא תלוי במכבי ת"א כמובן".

על שעת המשחק:
"אנחנו מתאמנים הרבה זמן בשעות האלה, בשבוע שעבר שיחקנו באלבניה בשעה דומה. אני לא יכול להגיד שזו הפעם האחרונה שזה יקרה. אני שמח שהאוהדים עשו כל מה שהם יכולים כדי לתמוך בקבוצה. אני חושב שהיה חיבור טוב בין הקבוצה לשחקנים בדקות הסיום ואני מודה להם שהם הגיעו".

על אצילי:
"אני חושב שזה שחקן שצריך עדיין זמן להתרגל, כשאתה שחקן יצירתי אתה צריך להיות חד וזה תהליך שהוא עובר. הוא מקבל את הדקות ואנחנו מקווים שזה ילך וישתפר".

התוצאה תספיק לגומלין?
"נראה. לספוג גול בבית זה תמיד מסוכן, זו קבוצה שלא צריכה הרבה הזדמנויות כדי לכבוש ואני חושב שעדיין מצפה לנו אתגר באיסלנד". 

שוינפלד: "האנרגיה מהספסל הוסיפה לקבוצה"
ארון שוינפלד עלה מהספסל והוביל את הקאמבק של מכבי עם שער שיוויון. החלוץ תופקד לצד וידאר קיארטנסון וכשנשאל על כך אמר: "זו לא החלטה שלי אבל אנחנו מוכנים לזה. ברור שרגליים טריות ואנרגיה מהספסל הוסיפו לקבוצה. כנראה שהאיסלנדים גם התעייפו לקראת הסיום, זה היה הזמן להכניס את המחליפים".

לקראת הגומלין הוסיף: "אנחנו צריכים לנסוע לשם ולבוא עם רצון לעוד. הם הבקיעו שער חוץ כך שזה עדיין לא גמור. אני חושב שזה לא היה משחק טוב, אבל בסוף היום ניצחנו. אנחנו יודעים שלא היינו טובים ולא מרוצים מכך".