פרי גיים
המסע האירופי של מכבי תל אביב נמשך הערב (חמישי). הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את KR רייקיאוויק האיסלנדית למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. שחקניו של ג'ורדי קרויף הגיעו להתמודדות לאחר 0:5 על טיראנה בסיכום שני משחקי השלב הקודם והפעם בחר המאמן לתת קרדיט בהרכב הפותח שלו את אבי ריקן ווידאר קיארטנסון שהוצבו בחלק הקדמי. מהעבר השני, היריבה הגיעה לאחר שבסיבוב הראשון עברה את SJK הפינית ולאחר שכבר החלה את העונה בליגה המקומית וקיימה עד כה 9 משחקים. המאמן ווילום תורסון פתח עם החלוץ הדני טוביאס תומסן בחוד, כשלצידו הוצבו אוסקר האוקסון וקני צ'ופראט.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של מכבי שהחזיקה בכדור בדקות הראשונות וניסתה למצוא פירצה לעבר השער האיסלנדי. בדקה ה-12 הגיעה הזדמנות ראשונה אחרי שאצילי סובב כדור חופשי, שהוסט על ידי החומה וחמק החוצה. היוזמה המשיכה להיות של הצהובים, שבדקה ה-23 איימו שוב על השער עם נגיחה של אייל גולסה שפיספסה את המסגרת במעט. דקה לאחר מכן גם כדור מסוכן של קיארטנסון נהדף. בשל תנאי מזג האוויר בדקה ה-28 השופט הוריד את שתי הקבוצות להפסקת מים קצרה. התנועה החד סיטרית בכיוון השער האיסלנדי המשיכה, ובדקה ה-36 אצילי מצא את ריקן בתוך הרחבה, אך השוער הצליח לקלוט את הבעיטה של הקשר. גם עד לשריקה למחצית האורחים התמקדו במגננה כאשר מכבי לא מצליחה למצוא פירצה – 0:0 בהפסקה. 

מחצית שניה 
גם המחצית השניה נפתחה במתכונת דומה למתרחש ב-45 הדקות הראשונות. מכבי המשיכה לתקוף את השער האיסלנדי, אך בעיטות של ריקן וגולסה חלפו מעל השער של האורחת. בדקה ה-58 רייקיאוויק יצאה להתקפה די נדירה וגם השיגה שער מפתיע אחרי שפאלמסון נגח לרשת לאחר הגבהה של צ'ופארט. למרות הפיגורמכבי לא נבהלה ו-7 דקות לאחר מכן הצליחה לחזור למשחק. דוידזאדה פרץ משמאל והגביה רוחב חד למרכז, ההגנה האורחת לא הסתדרה עם ההרחקה ושוינפלד, שנכנס כמחליף 4 דקות קודם לכן, דחק מקרוב את השיוויון.

מכבי ניסתה להשיג את השער שיעניק לה יתרון לקראת הגומלין ובדקה ה-73 ייצרה התקפה טובה שהחלה בשרן ייני, המשיכה לדסה באגף ימין ובסיומה נגח עומר אצילי לידיו של השוער האורח. 5 דקות לאחר מכן הגיע המהפך. יצחקי החל במהלך ומצא את קיארטנסון, שהשתחרר ומ-16 מטרים שלח כדור שטוח וחד שנעצר ברשת האיסלנדית. 1:2 למכבי. הצהובים לא הסתפקו בכך ובדקה ה-82 השיגו את השלישי שהיה גם שער הבכורה של עומר אצילי בקבוצה. הקשר בעט פעם אחד ונבלם, אך השתלט על הריבאונד וברגל ימין שלח לפינה הרחוקה.