היום האחרון של קבוצת הנוער במחנה האימונים בקייב, הניב פירות, כשהקבוצה הציגה יכולת מרשימה בשני משחקי האימון נגד קבוצות מהטופ האירופאי. בתחילת היום הצהובים הביסו את שחטאר דונייצק 1:4 כשהכובשים היו: אילון אלמוג, אור דסה, אייל חן ותומר אלטמן. בהמשך היום, מכבי תל אביב ׳שחר׳ פגשה את קבוצת הנוער של דינמו קייב. המשחק הסתיים בתיקו 2:2 כשהצהובים חזרו מפיגור 2:0 משערים של אייל חן ונדב נידם.

גיא צרפתי מאמן הקבוצה סיכם את שני המשחקים שנערכו היום: ״אני שמח שיצא לנו לשחק נגד שני מועדונים גדולים באירופה, רכשנו ניסיון בינלאומי והצגנו יכולת טובה, שמירה על סדר ומשמעת ברמה גבוה. בשני המשחקים שילבנו 3 גילאים, נתנו לכולם לחוות את הרמה הגבוהה ולצבור נסיון. סך הכל היה מוצלח מאוד, שמחים לחזור לבית שלנו בקריית שלום, מגובשים וחזקים״.

לפני כשבוע המריאה קבוצת הנוער למחנה האימונים. הוא החל בצורה מצויינת כשהצהובים הביסו 0:4 את ארסנל קייב. המחנה המשיך באימונים אינטנסיביים ומפרכים במטרה לקדם ולהכין את הקבוצה לעונת המשחקים 2017/18. יום האימונים האחרון כלל 2 משחקי אימון נגד קבוצות חזקות מאירופה, קבוצות הנוער של דינמו קייב ושחטאר דונייצק. הצהובים השיגו תוצאות מרשימות שמסכמות את המחנה בצורה חיובית.