היום ה-5 למחנה האימונים בקייב שממשיך לספק תוצאות נאות עבור מחלקת הנוער. הערב (שבת) שיחקו שתי קבוצות מהמחלקה במשחקי אימון נוספים. מכבי תל אביב ׳עודד׳ (נערים א׳) שיחקו נגד נבחרת אוקראינה עד גיל 17 החזקה, הצהובים נחלו את ההפסד הראשון במחנה בתוצאה 2:1, בר כהן כבר את השער למכבי. מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ (נערים ב׳) פגשו את קבוצת RFK, הצהובים הביסו את המקומיים בתוצאה 0:8. שקד נבון וטל תורג׳מן כבשו צמדים, יהלי לזר, עילאי הדר, רון יוסף ושחף מזור הוסיפו.

ריימונד אוטוולד, המנהל המקצועי של נערים ב׳, שיתף על המשחק ועל התהליך שהקבוצה עוברת במחנה האימונים:״מחנה האימונים נותן את האפשרות לבניית קבוצה על המגרש. יש אפשרות לתקן ולעזור אחד לשני כדי להוציא את המיטב מכל שחקן. השבוע השחקנים עבדו קשה מאוד בתוך ומחוץ למגרש. התוצאות לא איחרו להגיע כשניצחנו היום בתוצאה 0:8. במחצית הראשונה ברגע שהגברנו את הקצב הצלחנו לעייף את היריבה. כבשנו שערים נהדרים על די מהירות בהתקפה. אך עדיין עלינו לקרוא את המשחק טוב יותר. לזהות איפה היריב חלש והיכן אנחנו חזקים ושם לתקוף. המחצית השנייה נפתחה עם הרבה שחקנים טריים שהראו מה גורם לחץ על יריבה עייפה, לא נתנו להם לנשום. לבסוף השחקנים ידעו שהיה אפשר להבקיע יותר. זאת בעצם המטרה אליה אנחנו מכוונים כמועדון, אין קיצורי דרך, תמיד נותנים 100%, בכל יום ובכל רגע. אנחנו נמשיך לדחוף אחד את השני גבוה יותר. כל הכבוד לבחורים ואין צורך לומר, השחקנים יודעים 100% מכבי תל אביב״.

אליעזר בן אהרון, מאמן נערים א׳, סיפר על המשחק של קבוצתו: ״שיחקנו נגד נבחרת טובה מאוד ואגרסיבית. המשחק התחלק לשתי מחציות, אחת טובה והשנייה פחות. ביצענו הרבה חילופים והורגשה מעט עייפות כוללת. מדובר במשחק שני ואנחנו נלמד ממנו ונסיק תובנות להמשך״.

מדובר ביום החמישי למחנה האימון של המחלקה. בהמשך יפגשו הקבוצות יריבות חזקות נוספות כמו דינמו קייב ושחטאר דונייצק.