איצטדיון: טדי (31,733  מקומות)

זעזוע ערב פתיחת העונה
למרות שהעונה נמצאת רק בחיתוליה על הבית"רים כבר עברה תקופה עמוסה במיוחד. בגזרה הניהולית נרשמו שינויים כשאלי אוחנה קיבל את ניהול המועדון מידיו של אלי טביב והופקד על הובלתו. אחרי שמונה באמצע העונה שעברה, שרון מימר פתח את העונה כמאמן הראשי והדריך את הקבוצה במשחקים באירופה ובגביע הטוטו, אך רק בשבוע האחרון סיים את תפקידו – רגע לפני שהליגה יוצאת לדרך. לפחות כרגע הירושלמים עדיין לא מינו מאמן חדש ומי שאמור לעמוד על הקווים במשחק מול מכבי הוא גיל לבנדה.

עובר ושב:
גם במצבת השחקנים עבר קיץ די מעניין על הבית"רים שמצד אחד איבדו אנשי מפתח, אך מהעבר השני גם התחזקו בכמה שחקני רכש מסקרנים. בגזרת העוזבים בולטים חסוס רואדה, מי שהיה מעוז ההגנה בשנים האחרונות, ודן איינבינדר. מנגד, בית"ר צירפה שחקנים בכירים כמו יוסי בניון וז'אורז'יניו, שהרשים במדי סכנין. מלבדם, גם אמיר עגייב, מיקי סירושטיין, אנטוני וראן וציון צמח צורפו לסגל של מימר.

תחילת העונה:
העונה אמנם רק החלה,  אבל כמו מכבי, גם בית"ר כבר הספיקה לצבור לא מעט דקות הרצה.  הקבוצה שיחקה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית ובסיבוב הראשון עברה את ושאש ההונגרית במפגש כפול, שכלל בין השאר ניצחון 3:4 דרמטי במיוחד במשחק שנערך בארץ. ההמשך כבר היה פחות מוצלח עם הדחה מול בוטב פלובדיב מבולגריה. אחרי 1:1 במשחק בישראל, בית"ר ספגה 4:0 כואב במשחק החוץ וסיימה את דרכה בסיבוב השני. במסגרת גביע הטו

טו הירושלמים קיימו עד כה 3 משחקים כשהזכור שבהם היה הניצחון המרשים 0:3 על הפועל ב"ש באיצטדיון טרנר.

זכוכית מגדלת:
לפחות בפתיחת העונה הועלו על ידי הפרשנים השונים מספר סימני שאלה לגבי הגנת הירושלמים, אך בכל הקשור לצד השני של המגרש נדמה שלקבוצה מהבירה יש חלק קדמי איכותי מאד. 0:3 מרשים על הפועל ב"ש בטרנר בגביע הטוטו הבהיר את החוזק של בית"ר, כשאיתי שכטר הוא ככל הנראה האיש הבולט ביותר בחלק הקדמי שלה, אלא שמלבד החלוץ יש גם תגבורת בדמות ז'אורז'יניו, יוסי בניון, עידן ורד, שהיה אחד המצטיינים בעונה שעברה, חן עזרא ואמיר עגייב. מי שמרשים גם כן הוא אנתוני וראן, שהגיע מהפועל ירושלים (13 שערים בליגה הלאומית אשתקד) ועד כה כבש 3 שערים במשחקים בהם שותף מאז פתיחת העונה.