פרי גיים
מכבי תל אביב פגשה הערב (רביעי) את מכבי פ״ת במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו באצטדיון המושבה. הצהובים הגיעו לאחר 8 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, מתוכם 7 ניצחונות. ג׳ורדי קרויף ביצע מספר שינויים לעומת המשחק הקודם. עומר אצילי, דור מיכה ווידאר קיארטנסון הוצבו בחלק הקדמי כשבעמדת השוער חזר פרדראג ראיקוביץ. מהעבר השני מכבי פ״ת הגיעה מהמקום הראשון בבית לאחר 2 ניצחונות והפסד אחד. הרכב היריבה כלל את שחקני הרכש, יובל אבידור, יובל שבתאי ותומאס סיבוק.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בהילוך גבוה, כבר בדקה ה-8 הזדמנות מצויינת לצהובים כשאצילי החל בהתקפה, בעיטה של ריקן עברה מעל השער. שלוש דקות לאחר מכן המומנטום הצהוב המשיך כשיובל שפונגין הרים כדור מצוין מהאגף הימני, לאחר בלבול בהגנת היריבה, קיארטנסון השתלט על הכדור ובעט מקרוב פנימה. 0:1 למכבי.

 דקה עברה וריקן כמעט הכפיל, בעיטה מ-20 מטרים נהדפה על ידי צחי גיגי מהחיבורים.  בדקה ה-13 מכבי פ״ת כמעט השוותה, בעיטה של אבידור הלכה מעל השער.

בדקה ה-17 הצהובים הכפילו את התוצאה. כדור חופשי נהדר של אצילי פגש את הקורה, וידאר שהיה שוב במקום הנכון בעט את הריבאונד פנימה, צמד לחלוץ האיסלנדי. 0:2 לצהובים. בדקה ה-28 מצב נוסף לחלוץ היריבה, אבידור בעט מהאוויר החוצה. לאחר 6 דקות שפונגין הרים כדור נהדר מהאגף הימני, ריקן היה במקום ובעט מהאוויר, אך הכדור פגע בשחקן היריבה ויצא לקרן. שתי דקות לפני הירידה למחצית, שפונגין משאיר כדור לכריסטיאן בטוקיו שהרים כדור מסוכן לרחבה, הכדור הוסט לכיוון השער על ידי ההגנה, אך גיגי היה במקום והוציא לקרן. 0:2 למכבי במחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בקצב רגוע כששתי הקבוצות לא הגיעו למצבים מסוכנים. בדקה ה-56 קיאטנסון עם השלישי, אצילי החל במהלך כשהכניס כדור למיכה, הקשר המשיך בנגיעה אל עבר החלוץ האיסלנדי שבעט פנימה. 0:3 למכבי. שתי דקות לאחר מכן ריקן השתלט על כדור ברחבה, בעיטה מצויינת שלו מצאה את גיגי מוכן, שהדף לקרן. בדקה ה-61 נכנס להופעת בכורה במדים הצהובים, הקשר הבוסני, טינו סושיץ׳. כבר בדקה ה-77 הסושיץ׳ פרץ באגף הימני והעביר כדור רוחב מסוכן, אך ההגנה הרחיקה את הכדור. לקראת הסיום הצופים המשיכו לראות ניצוצות שאיים על השער אך לא מצא את הרשת.בדקה ה-89 גם בעיטה מסוכנת של באטוקיו חלפה ליד העמוד. 0:3 למכבי בסיום.