פרי גיים
אחרי ציפייה לא מועטה מכבי תל אביב החלה הערב (ראשון) את הופעותיה במסגרת ליגת העל. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את בית"ר ירושלים למפגש מסקרן במיוחד במסגרת המחזור ה-1 של ליגת העל. החבורה של ג'ורדי קרויף הגיעה לאחר ה-0:1 על אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית ביום חמישי האחרון והמאמן החליט לערוך מספר שינויים בהרכב הפותח שלו. מי שזכו הפעם לקרדיט היו איגור פיליפנקה, דור פרץ, דור מיכה וברק יצחקי. עומר אצילי ווידאר קיארטנסון פתחו פעם נוספת בחלק הקדמי של מכבי. מהעבר השני בית"ר ירושלים הגיעה לאחר סיום תפקידו של המאמן שרון מימר רק בשבוע האחרון. מי שהדריך את האורחת היה גיל לבנדה שהעלה הרכב שכלל לא מעט אופציות התקפיות ובהן ז'אורז'יניו, חן חזרא, עידן ורד ואיתי שכטר. 

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם קצב גבוה וכבר בדקה הראשונה אצילי סחט עצירה מקליימן שקלט בעיטה מ-18 מטרים. בדקה ה-7 קיארטנסון קיבל הזדמנות בתוך הרחבה ונעצר על ידי השוער, כאשר בדקה ה-10 בית"ר כבר הצליחה לעלות ליתרון. שכטר נשלח לעומק והוכשל ברחבה על ידי ראיקוביץ' שניסה לעצור אותו. החלוץ לקח את הפנדל, השוער הדף אבל שכטר הגיע ראשון לריבאונד והמשיך פנימה. מכבי ניסתה לחזור למשחק והמשיכה לתקוף את השער של היריבה אבל בדקות הבאות בעיטות של יצחקו אצילי לא הצליחו למצוא את הרשת.

11 דקות לפני ההפסקה בית"ר השיגה את השער השני  שלה. הפעם שכטר קיבל את הכדור על סף הרחבה והשתחרר משחקן אחד, החלוץ המשיך עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה שראיקוביץ' לא הצליח לעצור. בדקה ה-40 פעולה אישית של חן עזרא שוב איימה על המסגרת של הצהובים אבל השוער הסרבי הגיב טוב והדף. 

מחצית שניה
למרות הפיגור מכבי פתחה את המחצית השניה עם כדורגל לא רע ולחצה בחלק המגרש של בית"ר. בדקה ה-55 אצילי העביר כדור רוחב טוב משמאל, קיאטרנסון המשיך אבל איחר במעט והבעיטה שלו הלכה החוצה. בדקה ה-60 דור פרץ הגיע להזדמנות נהדרת אחרי מסירה עומק יפה של מיכה, הקשר נגח אבל הדיפה גדולה של קליימן מנעה שער. דקה עברה והפעם פיליפנקה קיבל צ'אנס מצוין אחרי הרמה של אצילי אך הנגיחה שלו חמקה החוצה. בדקה ה-68 קיארטנסון תפס את הראש לאחר שהתרומם לכדור קרן ונגח טוב אבל הכדור שוב יצא החוצה. מיכה, שהציג יכולת טובה לאורך מרבית הדקות, המשיך לנסות למצוא את הרשת ובדקה ה-76 שוב בעט ממרחק ושוב ראה את קליימן קולט. בדקה ה-90 בית"ר כבשה את השער השלישי לאחר שעידן ורד חטף כדור בחצי המגרש של מכבי, דהר לרחבה ובאחד על אחד מול השוער שלח לרשת.