היום האחרון למחנה האימונים בקייב הסתיים. לאחר שקבוצת הנוער סיימה אתמול את משחקיה במחנה, היום (שני), קבוצות נערים א׳ ו-ב׳ התמודדו נגד קבוצות דינמו קייב התואמות לגילם, מדובר באחד מהמועדונים המפוארים באוקראינה ובאירופה בכלל. מכבי תל אביב ׳עודד׳ (נערים א׳) סיימה בתוצאת תיקו 1:1 כשטל יגודייב כבש לזכות הצהובים. נערים ב׳ הפסידו 2:1, איתי בן חמו כבש את השער המצמק.

מאמן קבוצת נערים א׳, אליעזר בן אהרון, סיכם את המשחק ואת הדרך במחנה: ״היה לנו משחק טוב. יחסית החמצנו הרבה מצבים. נהניתי לראות במשחק דברים שתרגלנו באימונים וזה מעודד, השחקנים לומדים מהר ומבצעים את הפועלות הנדרשות. אנחנו מסיימים את המחנה בהרגשה טובה מאוד״.

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי של המועדון, צפה במשחק של נערים ב׳ וסיכם: ״השחקנים התמודדו עם קבוצה בעלת שם מפואר בכדורגל האירופאי. השחקנים היו מעט לחוצים בהתחלה ולא פעלו כמו במשחקים הקודמים, אלמנטים כמו עבודת צוות ולחץ מהיר לאחר איבוד כדור לא נראו במשחק. בסך הכל מדובר בחוויה מצויינת לילדים. לעמוד נגד קבוצה בעלת פיזיות ומהירות גבוהה. לקראת הסוף צימקנו את התוצאה, זה נתן לשחקנים מוטיבציה ואנרגיה במטרה להשוות את המשחק״.

״סך הכל היה מחנה מצוין. השחקנים עבדו בצורה נהדרת במהלך השבוע ואני חושב שהמחנה היה מועיל לכל הקבוצות שלקחו חלק: נוער, נערים א׳ ונערים ב׳. השחקנים חוו, שיחקו ועמדו בגבורה נגד קבוצות אירופאיות ברמה גבוהה״.

לאון אסרף, חלק מצוות האימון של נערים ב׳ הוסיף: ״למרות הפיגור 2:0, הצלחנו לצמק את התוצאה וכמעט להשוות. היריבה הייתה ברמה גבוהה, אך דרך משחקים כאלה מתקדמים ומשתפרים וזו הסיבה בשבילה יצאנו למחנה האימונים, שהשחקנים יקבלו ניסיון בינלאומי״.