אחת המטרות העיקריות של מחלקת הנוער, היא לייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת. אתמול בערב (שבת) שני נציגים מקבוצת הנוער ערכו את הופעת הבכורה שלהם בקבוצה הבוגרת במסגרת המחזור ה-5 של גביע הטוטו. פאדי נג׳אר המשמש כבלם בקבוצת הנוער עלה בדקה ה-67 כמגן שמאלי, עדן קארצב שיחק בתפקידו המקורי כקשר אחורי במשך 18 דק׳.

נג׳אר בן ה-19, המתפקד כבלם בנוער, רשם בעונה החולפת 2 שערים ב-30 הופעות. גם הוא סיפר על החוויה מהבכורה: ״זו הרגשת גאווה לשחק בבוגרים של מכבי תל אביב. בסך הכל הרגשתי שהייתה לי בכורה טובה, הייתה מעט התרגשות בהתחלה, אך מהר מאוד נכנסתי לקצב המשחק. אני מקווה להמשיך ביכולת הטובה גם בקבוצת הנוער״.

קארצב בן ה-17 שיחק בשנה וחצי האחרונה במדי קבוצת הנוער ורשם 39 הופעות ו-8 שערים. הקשר הצעיר שיתף את תחושותיו מהבכורה: ״שמח מאוד לערוך הופעת בכורה במועדון הטוב בארץ. חיכיתי לזה הרבה מאוד זמן ועבדתי קשה מאוד כדי להגיע לרגע הזה. אני שמח מאוד שסומכים עלי ונותנים לי את הבמה להוכיח את עצמי. אני מקווה שאקבל עוד הזדמנויות להוכיח את עצמי. המשחק עצמו היה בסדר גמור, התרגשתי מאוד, אך לאחר כמה דקות על המגרש הרגשתי חופשי מאוד״.