מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הגיע לסיכום עם קבוצת גנק הבלגית על השאלה לעונה עם אופציה לרכישה של הקשר הבוסני בן ה-25 טינו-סוון סושיץ', שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון וילבש את החולצה עם המספר 31.

כך הוצג סושיץ' במועדון:

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "סושיץ' הוא קשר מוכשר בעל פוטנציאל רב עם יכולות התקפיות מרשימות היכול לשחק במגוון תפקידים. סושיץ' הותיר עלינו רושם רב במהלך צמד משחקי הפליאוף של הליגה האירופית נגד היידוק ספליט בעונה שעברה ואנו עקבנו אחרי ההתקדמות שלו במטרה לבחון איך ניתן להביא אותו. אנו מאושרים שהצלחנו להחתים את סושיץ' בהשאלה ומקווים כי יהפוך לנכס ויעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה".

סושיץ', המתנשא לגובה 186 ס"מ, נולד בסראייבו אך עבר בגיל צעיר לבלגיה שם החל את קריירת המשחק שלו במחלקת הנוער של ויסה ממנה עבר לאקדמיות של גנק וסטנדארד ליאז'. סושיץ' ייצג את נבחרות הנוער של בלגיה (עד גיל 18 ועד גיל 19, אך העדיף לשחק במדי הנבחרת הבוגרת של בוסניה והרצגובינה בה רשם 9 הופעות ונכלל בסגל בוסניה למונדיאל 2014. בשנת 2012 נמכר סושיץ' להיידוק ספליט הקרואטית במדיה כבש 27 שערים ובישל 23 נוספים ב-134 הופעות, כולל פנדל נגד מכבי ת"א במהלך דו קרב בעיטות ההכרעה במשחק הגומלין של פלייאוף ההעפלה לליגה האירופית באצטדיון פוליוד. בסוף אוגוסט 2016 נרכש סושיץ' ע"י גנק במדיה רשם 15 הופעות.

צפו בביצועיו: