הנציגות הבאות שפתחו את אימוניהם במחלקת הנוער הן קבוצות נערים ג׳ של המועדון. מכבי תל אביב ׳אלדד׳ (דרום) מתאמנת בקריית שלום בעוד מכבי תל אביב ׳אילן׳ (צפון) מתאמנת במתחם האוניברסיטה. שתי הקבוצות מתחרות במסגרת תחרותית, כל אחת במחוז אחר. מאמן נערים ג׳ דרום, אורי דוד ממשיך לעונה נוספת כשאת נערים ג׳ צפון מאמן אסי הבר, בעונתו הראשונה כמאמן הקבוצה.

 שני המאמנים קיבלו לידיהם שחקנים חדשים שעלו מקבוצות ילדים א׳. בנוסף, באימונים נכחו הצוות המקצועי הבכיר של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון המנהל הביצועי של המועדון ועוזריו ריימונד אוטוולד ורובין פרהול.

מאמן קבוצת נערים ג׳ דרום אורי דוד תיאר בהתרגשות: ״אני מתחיל את העונה ה-10 שלי פה, מאוד מרגש. הקבוצה מאוד מוכשרת וטובה. רואים שעשו איתם עבודה טובה בעונה הקודמת והפילוספיה של הצוות המקצועי הוטמעה בילדים, אנחנו כאן בשביל לחזק ולהעצים את זה. הציפייה מהילדים להרים את הרמה ולעשות עונה טובה בהתאם לציפיות״.

מאמן קבוצת נערים ג׳ צפון אסי הבר שיתף את תחושותיו: ״תחושה נפלאה לחזור מהחופש לדבר שאנחנו כל כך אוהבים, פותח עונה שנייה במחלקת הנוער של מכבי ת״א עם אתגר גדול ומרגש להוביל את קבוצת נערים ג׳ של הצפון. הציפייה שלי היא להמשיך לפתח ולקדם שחקנים כבודדים וכפועל יוצא מכך את הקבוצה כולה״.