מכבי תל אביב רחוקה 90 דקות מעלייה שלישית ברציפות לשלב בתים אירופי. אחרי שהשיגו 0:1 חשוב באוסטריה, הצהובים יארחו מחר (חמישי ב-20:00) את אלטאך למשחק הגומלין במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הערב קיים ג'ורדי קרויף את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה התייחס לצפוי לקבוצה.

צפו במסיבת העיתונאים:

על אלטאך:
"זו הרגע אליו הכל מתנקז. 90 דקות להשיג את המטרה שלנו או לא. אלטאך משחקים כדורגל טוב, מאורגן ומצפה לנו משחק קשה. ברור שלא יהיה לנו משחק קל".

על העבודה עם מקלארן:
"אם הייתם מכירים אותי הייתם יודעים שיש לי יחסים טובים מאוד עם הבעלים. אתם אוהדים לכתוב דברים אבל יש לנו יחסים טובים מאוד. אם תבדקו את העבר שלי תדעו ששיחקתי תחת סטיב, בעיקר כשחקן ספסל, ותמיד אהבתי איך הוא שומר על מוטיבציה אצל השחקנים שלא משחקים. יש לו אנרגיה טובה. כשמצאנו מישהו נכון שיכול לעזור לי בדברים שאני עדיין צריך להשתפר בהם זה קרה. אנחנו בקשר כבר כמה שנים, אני לא יודע מאיפה כל הדיבורים אבל אנחנו עובדים טוב מאוד ביחד ואני לא חושב שהנחיתו מישהו עליי, זה לא משהו חדש, הוא היה פה כבר כמה שבועות".

"עבורי הכי חשוב שזה מישהו שמכיר אותי טוב מאוד והרגשנו שזה משהו שיעזור לצוות", הוסיף קרויף, "מי שמחפש קונספירציות אני מאחל לו בהצלחה. פה זה לא קורה. מדובר באדם שעשה הרבה דברים בכדורגל, אבל אני חושב שאני יכול לראות שגם אבא שלי היה פתוח מאוד לדבר עם שחקנים שהיו תחתיו. היה ביניהם קשר ואני חושב שגם לנו יש קשר. זו משרה שונה, עזרה לבחור צעיר שרוצה קריירה כמאמן, זה משהו שקורה ואני לא חושב שיש פה משהו מוזר. אני חושב שזה משהו שיכול לעזור לי ויכול לעזור למועדון. אני שמח, המועדון מאושר וזה יחזק את הצוות המקצועי ויעשה דברים טובים גם לשחקנים. הוא מלא התלהבות לאימונים וכמובן שיש לו הרבה ניסיון ויהיה מטופש מצידי לא להשתמש בעצות שהוא יכול לתת לי. אני גם לא מפחד משמות גדולים, תמיד טוב ללמוד".

איך ישפיע ההפסד לבית"ר?
"אני חושב שעדיף לקבל סטירה בפנים כמו שקיבלנו ביום ראשון מאשר לקבל אותה מחר כאשר תהיה לזה השלכה על אחת המטרות המרכזיות שלנו. יש הרבה נסיבות אבל השורה התחתונה היא שאנחנו לא היינו מוכנים ולא אגרסיביים מספיק. אם מישהו אחראי לזה זה אני ולא השחקנים".

על הכושר של שחקני הרכש:
"כשנרגיש שהם הסתגלו לגמרי למזג האוויר וסגנון המשחק הם ישחקו. כרגע אין לנו יותר מדי זמן להתאמן, תהיה לנו פגרה בה הם יוכלו להיכנס לעניינים, וכשנמצא את הזמן המתאים הם יקבלו את הדקות".