מכבי תל אביב רשמה היום הישג נהדר כשעלתה פעם נוספת לשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים סיימו ב-2:2 מורט עצבים עם אלטאך האוסטרית כאשר שערים של וידאר קיארטנסון ושרן ייני איזנו פעמיים עבור מכבי.

ג'ורדי קרויף סיכם בסיום: "זה היה משחק קשה. מגיעות לקבוצה הרבה מחמאות. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר אבל זה גם היה משחק שצריך להילחם בו ולהראות אופי.  צריך דחיפה מהאוהדים, כפי שהיה היום, הם ממש דחפו את הקבוצה. אני חייב להחמיא לסגל הזה. היו הרבה פצועים והרבה עומס, עברנו 8 משחקים ואם תסתכלו על התוצאות שלנו, עם 7 ניצחונות זה משהו שאפשר להתגאות בו".

על משחק ההגנה:
"עשינו טעויות, אבל כל עוד אנחנו מנסים לבנות את המשחק שלנו אני יכול לקבל טעויות. זה חלק מהמשחק, לפעמים קורה משהו כזה, אבל הראינו אופי אחרי שספגנו שערים. אסור לשכוח את התרומה של הההגנה, היא אחת הסיבות העיקריות לכך שהגענו לשלב הבתים". 

על היחסים עם סטיב מקלארן והחיבוק בסיום:
"הוא תמיד יושב בחצי הראשון ביציע, בחצי השני הוא ירד למטה. זה משהו שנהוג בכדורגל, למעלה רואים את המשחק בצורה שונה. הוא נתן את הרעיונות שלו במחצית ודיברנו על זה. הוא חלק מהקבוצה וברור שנתחבק. אני מכיר אותו הרבה זמן והוא עוזר לנו. כל עוד אנחנו מבינים מה אנחנו עושים כאן אלה חדשות מצויינות".

על התקופה הקרובה:
"נראה מה נוכל לעשות בשבוע הקרוב, חלון ההעברות מתקרב לסיום, יש לנו הרבה משחקים ואנחנו צריכים לחזק את עצמנו, לקבל החלטות קשות אבל טובות. אולי אם נהיה בקבוצת האיכות ה-2 זה יהיה משהו מדהים עבור המועדון. אני חושב שאנחנו גדלים גם כמועדון. ברור שהמטרה הכי גדולה שלנו היא הליגה. אירופה זו חוייה נהדרת לקבוצה ולאוהדים אבל אחרי שנתיים קשות המטרה הראשונה שלנו חייבת להיות הליגה. אני מקווה שנחזק את עצמנו בשבוע הקרוב".