הרבה אוויר השתחרר הערב (ה) עם שריקת הסיום של המשחק באתונה בו ניצחה מכבי את פאניוניוס 0:1 והבטיחה את הכרטיס לשלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית.

ג'ורדי קרויף לאחר הניצחון על פאניוניוס

"היה לנו משחק מאוד קשה היום", סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את המשחק והוסיף:  "לא הצלחנו להניע את הכדור כמו שאנחנו רגילים. זה מסוג המשחקים שהיינו צריכים לשחק כמו גברים. להגן טוב על השער, להחזיק בכדור ולנסות להכריע את המשחק. שמח שעשינו את זה".

"רק אחרי שכבשנו את השער הרגשתי רגוע יותר"

על המשחק של היריבה היוונית:

"אני חושב שהם שיחקו עם הרבה שחקנים בהתקפה. המשחק היום לא היה משחק של קישור ושליטה בכדור אלא יותר של הגנה ויציאה מהירה להתקפה. עבורנו מה שהיה חשוב זה לנצח במשחק ההגנה האזורי ובקרבות האוויר ומשם לצאת להתקפות. פאניוניוס הפכו את המשחק ליותר מסובך עוברנו. ניסינו לשחק משחק עם יותר קומבינציות בהתקפה אבל לא הצלחנו. אני חושב ששני המשחקים היו צמודים. בבית שלנו היינו יותר דומיננטים לעומת המשחק בחוץ. לא היה משחק עם הרבה הזדמנויות מהרחבה. רק אחרי שכבשנו את השער הרגשתי רגוע יותר".

הבלם טל בן חיים הוסיף: "אני גדלתי במכבי ככה שהאמביציה עבורי היא להמשיך ולעשות הכל כדי לעזור למכבי. לגבי המשחק אני חושב ששיחקנו משחק טוב מאוד נגד יריבה קבוצה טובה מאוד ואני שמח שהעפלנו לשלב הבא"