שינויים על הקווים
העונה אמנם נמצאת רק בחיתוליה, אבל בסכנין העלילה כבר הספיקה לקבל כמה טוויסטים. זה התחיל עם מינויו של הברזילאי ז'אירו סבירסקי לתפקיד המאמן, שעורר לא מעט סקרנות. אלא שעוד לפני שהחלה הליגה הרומן הקצרצר בין המועדון לסבירסקי הסתיים בפיצוץ שהחזיר את סכנין לנקודת ההתחלה. מי שנבחר לקחת את המושכות במקומו של הברזילאי היה פליקס נעים, שזכור מהקדנציה שלו בהפועל כפר סבא. כעת הוא ינסה להצעיד את סכנין לעונה מוצלחת נוספת שבוודאי גם תתרום לפיתוח הקריירה שלו כמאמן בליגת העל.

עובר ושב
אחרי שבעונה שעברה סכנין הגיעה לפלייאוף העליון, בקיץ האחרון היא הצליחה לשמר לא מעט מהסגל שהוביל אותה לשם, בטח בכל הקשור לגזרת הישראלים. מוחמד כליבאת, ישראל זגורי ושלומי אזולאי החלוץ הגיעו לחזק את החלק הקדמי, כאשר בגזרת העוזבים בולטת מעל כולם הפרידה מז'אורז'יניו שעבר לבית"ר ירושלים. מלבדו גם יובל אבידור וסיראז' נאסר עזבו את המועדון. 

מה עשתה עד עכשיו?
סכנין פתחה את הליגה בצורה נהדרת וערב המחזור היא מגיעה מהמקום השלישי עם מאזן מושלם ו-6 נקודות. שחקניו של נעים השיגו 1:2 על עכו במחזור הפתיחה ו-1:2 על הפועל רעננה מיד לאחר מכן. בגביע הטוטו היא הצליחה פחות וב-4 משחקים שקיימה הפסידה פעמיים וסיימה שניים נוספים בתיקו.

זכוכית מגדלת
אחד השחקנים החשובים של סכנין בשנים האחרונות הוא פיראס מוגרבי – ועושה רושם שגם העונה הזו לא תהיה שונה. אחרי שחזר לדוחא ממכבי חיפה בינואר האחרון, מוגרבי נראה טוב מאוד בפתיחת העונה הנוכחית ובשני המחזורים הראשונים השיג שער אחד ושני בישולים. המהירות והזריזות שלו הן נשק שמסכן כל הגנה בליגת העל , בטח כאשר הוא מרגיש נוח – כפי שקורה לו בסכנין.