פרי גיים

מכיב תל אביב פתחה את עונה שלישי ברציפות בשלב בתים במפעלים האירופים כשפתחה את המחזור הראשון של בית A בליגה האירופית נגד סלביה פראג באצטדיון אדן ארנה בצ'כיה. 

המאמן, ג'ורדי קרויף, נאלץ להסתדר ללא הפצועים, איל גולסה ואלי דסה, והחליט לפתוח עם שלושה בלמים, טל בן חיים, איגור פליפנקה וז'אן סילבאן באבין בהופעת בכורה בהרכב של הצהובים. שרן ייני פתח בעמדת המגן הימני. מי שעוד פתח לראשונה בהרכב של מכבי הוא החלוץ, אלירן עטר.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בקצב טוב אך ללא הזדמנויות עד לדקה ה-12. סלביה פראג בהתקפה המסוכנת הראשונה שלה כבשה מראשו של נסיד אחרי שהצליח לחמוק מההגנה ולנגוח משישה מטרים פנימה. 0:1 פראג. בדקה ה-16 ראייקו רשם הצלה ראשונה אחרי בעיטה של סושק מ-16 מטרים.  

מכבי החלה לשלוט במרכז המגרש ולהניע את הכדור קדימה. בדקה ה-24 דוידזאדה הרים כדור מצד שמאל שכמעט הסתיים בשער עצמי. בדקה ה-30 רשמה מכבי כרטיס צהוב ראשון בקמפיין, כשבאבין, ספק עבירה, ספג את הכרטיס. עד סיום המשחק שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים ובסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה בפיגור 1:0.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בשתי הקבוצות. מכבי פתחה טוב יותר את המחצית השנייה ולחצה את שערה של סלביה שמנגד ניסתה לצאת למתפרצות. 

בדקה ה-60 מכבי רשמה את ההזדמנות הטובה ביותר שלה במשחק. קיארטנסון קיבל כדור עומק מסושיץ', חלף על פני השוער אך ההגנה הצ'כית הצליחה לעצור את הכדור מהקו.

מכבי המשיכה ללחות ובדקה ה-65 הזדמנות נוספת של עטר שבעט מהאויר כדור שהרים דוידזאדה. הכדור חמק מהקורה. בדקה ה-66 חילוף ראשון  של ג'ורדי, ניק בלקמן תפס את מקומו של פליפנקה במטרה להוסיף לחץ בהתקפה. בדקה ה-72, באבין נפצע ואבי ריקן תפס את מקומו. בדקה ה-80, קרויף הלך על כל הקופה, והכניס את אצילי על חשבונו של מיכה ולמעשה מכבי הברה למערך עם 4 חלוצים.

למרות הניסיונות הרבים מכבי לא מצאה את שער השיוויון וסיימה את המשחק הראשון בהפסד חוץ.