פרי גיים
מחזור 3 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ יצאה למשחק חוץ נגד בני יהודה תל אביב. הצהובים הגיעו לאחר הפסד במחזור הקודם, מנגד הכתומים הגיעו לאחר ניצחון. מאמן הקבוצה גיא צרפתי בחר לפתוח עם ההרכב הבא: דניאל פרץ, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, פאדי נג׳אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, תומר אלטמן (ק), נתנאל פרץ, אור דסה, אייל חן ואיילון אלמוג.

מחצית ראשונה
דקה 3, הצהובים מגיעים למצב הראשון במשחק. אייל חן עם פרץ נהדר באגף שמאל, הרים כדור למרכז, אילון אלמוג בנגיעה בעט מחוץ למסגרת. 15 הדקות הבאות חלפו ללא מצבים מסוכנים שכשעיקר המשחק מתנהל באמצע המגרש. דקה 18 מצב מסוכן ליריבה, בעיטה חופשית מסוכנת של קשר היריבה, אבדוליה, מצא את דניאל פרץ במקום לקלוט את הכדור.

 דקה 24 בני יהודה כמעט ועולה ליתרון, התקפה מתפרצת של הכתומים החלה באגף הימני כשליאל ביטון פרץ קדימה ושלח כדור רוחב פנימה, אבדוליה בנגיעה שלח את הכדור לקורה. 3 דקות חלפו והצהובים עולים ליתרון, תומר אלטמן החל את המהלך במרכז המגרש, הקשר שלח כדור עומק לאיילון אלמוג שהתקדם קדימה ומזווית קשה הצליח להכניע את השוער. 0:1 למכבי. דקה 31 תומר אלטמן ניסה את מזלו מ-30 מטרים, אך שוער היריבה, שחר אמסלם, קלט את הכדור. דקה 39 הכתומים מגיעים לצתב נוסף, בר סדיס מצא עצמו פנוי ברחבה, הקשר בעט מעל השער.

מחצית שנייה
עשרים הדקות הראשונות של המחצית השנייה נפתחו באופן רגוע, כאשר רוב המשחק מתנהל במרכז המגרש ושתי הקבוצות לא הגיעו למצבים מסוכנים מול השער. דקה 65  פריצה מסוכנת של ההתקפה הכתומה מצאה את הבלם עמית גלזר במקום להרחיק לקרן.

 דקה 70 בני יהודה כמעט ומצאו את השיוויון, ירדן שועה קיבל כדור עומק שהשאיר אותו אחד על אחד מול דניאל פרץ שהצליח לבלום את החלוץ ולשמור על רשת נקייה. הדקות חולפות והצהובים ממשיכים להניע את הכדור תוך נסיון להגיע למצבים מסוכנים דרך האגפים. דקה 78 תומר אלטמן מכניס כדור עומק נהדר לתוך הרחבה, נתנאל פרץ השתלט על הכדור וממצב טוב בעט מעל המשקוף. דקה 82 חלוץ הכתומים, סדיס הגיע למצב נוסף, בעיטה מסף הרחבה נבלמה על ידי ההגנה הצהובה. דקה 90 אלמוג מצא עצמו חופשי ברחבה ובעט נהדר אל המסגרת, אך שוער היריבה הדף את הכדור. 0:1 למכבי בסיום.