5.9: סגירת חלון ההעברות בישראל
בזמן שברוב אירופה שוק ההעברות ייסגר כבר ב-1.9, לקבוצות הישראליות יהיו עוד מספר ימים לנסות להתחמש לקראת המשך העונה. רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון? זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן.

9.9: מכבי ת"א – בני סכנין, 18:00 בנתניה
אחרי שהשיגה ניצחון חוץ על קרית שמונה, מכבי תנסה להמשיך את המומנטום בליגה כשמשחקה הראשון לאחר הפגרה יתקיים ביום שבת ויהיה חלק ממשחקי המחזור ה-3 בליגת העל.

14.9: סלביה פראג – מכבי ת"א, 20:00 באיצטדיון אדן ארנה בפראג
הצהובים יחלו את דרכם בשלב הבתים של הליגה האירופית במפגש חוץ מסקרן מול אלופת צ'כיה. 

18.9: מכבי נתניה – מכבי ת"א, 21:00 בנתניה
4 ימים לאחר המשחק בבירת צ'כיה הצהובים יחזרו לליגת העל ויתארחו אצל העולה החדשה למשחק במסגרת המחזור ה-4. הקבוצות כבר נפגשו העונה בגביע הטוטו, במשחק שהסתיים ב-0:0.

24.9: מכבי ת"א – מכבי חיפה, 21:00 בנתניה
לפחות על הנייר מדובר באחד המשחקים הגדולים שיש לכדורגל הישראלי להציע. הפעם הצהובים יהיהו אלה שיארחו ראשונים, במשחק במסגרת המחזור ה-5 בליגה.

28.9: מכבי ת"א – ויאריאל, 22:05 בנתניה
הפעילות בפרופיל גבוה במיוחד תימשך עם אחד מרגעי השיא של החודש הקרוב. משחק ביתי במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית מול היריבה מספרד, שנחשבת לקבוצה הטובה ביותר בבית.

רגע. זה עוד לא הכל.

מכירת המנויים למשחקי שלב הבתים של הליגה האירופית נמשכת וזו ההזדמנות שלכם להיות חלק מהמסורת האירופית של מכבי. לחצו כאן לכל הפרטים.

בנוסף, במהלך החודש נדאג להפגיש אתכם עם שחקני הקבוצה גם בביקורים בחנות וגם ביום פתוח בקרית שלום. עם כל כך הרבה משחקים טובים אנחנו כבר נדאג לגרום לכם לחפש את המטמון כדי לזכות בזוג כרטיסים עלינו.

אם באפליקציה עסקינן, אז במהלך החודש תתחדשו בפיצ'רים חדשים ובתחרות שתקנה לכם פרסים שעוד לא חלמתם עליהם. אז מתי כל זה קורה? פשוט מאוד. תישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק הרשמי, האתר והאפליקציה ואנחנו כבר נדאג שתדעו בזמן כדי שתוכלו להתכונן.