מכבי תל אביב תחזור מחר (שני ב-21:00) לליגת העל. הצהובים יתארחו אצל מכבי נתניה למשחק המרכזי של המחזור ה-4 והיום (ראשון) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן ג'ורדי קרויף.

"נצטרך לעשות סוויץ' מהליגה האירופית ולהראות שאנחנו מוכנים", אמר קרויף בפתח דבריו, "הליגה זו המטרה שלנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק מול נתניה".

על מועד פרסום ההרכב:
"כשאתה מפסיד משחק קל להגיד שהיו הרבה שינויים. בשש שנים כאן היו לנו הרבה שינויים לעיתים תכופות. אנחנו לא נפרסם את ההרכב מראש, אני אוהב שלכולם יש תחושה שהם יכולים לשחק. נמשיך לעבוד כמו בשש השנים האחרונות, אני לא רואה סיבה למה צריך לשנות את זה עכשיו".

על נתניה:
"שיחקנו נגדם בגביע הטוטו, גם במשחק הזה הם היו טובים מאוד. יש להם שיטה שהם באים איתה מול כל קבוצה וזה משהו שצריך לכבד. יש להם זהות, קשה לשחק נגדם אבל נשחק את המשחק שלנו. ננסה לזהות איפה החוזקות שלנו, חלק מהעניין בכדורגל המודרני זה לשנות שיטות ואנחנו צריכים לעשות את זה מדי פעם".

על האקסים של מכבי שהצליחו במשחקי השבת:
"אני שמח בשבילם. אלה שחקנים שהיו מחוייבים כשהיו פה, נתנו מאה אחוז. אני תמיד שמח בהצלחה שלהם והם יודעים את זה".

על היכולת של באטוקיו וסושיץ':
"אני מרוצה מהיכולת במשחקים האחרונים, אני רגיל לזה שמבקרים את הזרים קודם בישראל. האזרחות שלהם לא חשובה, הם צריכים לתת מה שאנחנו מצפים מהם. אני זוכר שאמרו על ראיקוביץ' שהוא פלופ ולדעתי כעת הוא אחד השחקנים בעלי הערך הכי גבוה בכדורגל הישראלי".