מכבי תל אביב ׳שחר׳ תחל את דרכה במסגרת ליגת העל לנוער ביום שבת הקרוב. הצהובים יארחו את בית״ר ירושלים באצטדיון טוטו רמלה (11:00). רגע לפני שריקת הפתיחה של הליגה שוחחנו עם קפטן הקבוצה, תומר אלטמן, שחתם בחודש שעבר על חוזה ל-5 שנים במועדון. הקשר הצעיר בן ה-19 בעונתו האחרונה בקבוצת הנוער מקווה להגיע הכי רחוק שאפשר.

איך ההרגשה לקראת פתיחת העונה?

״ההרגשה היא מעולה, תמיד כיף לפתוח עונה חדשה, גם שזו העונה השלישית שלי בנוער אני עדיין קצת מתרגש לקראת הפתיחה. יש לנו תחושות טובות והמון רעב ורצון להתחיל את העונה ולפתוח אותה כמו שצריך״. 

קבוצה חדשה השנה? איך התחושות

״כן יש השנה קבוצה חדשה, שונה מאוד מזו של שנה שעברה. אני חושב שיש לנו שלד טוב מאוד של שחקנים שממשיך משנה שעברה, אם זה החריגים: פאדי, דסה, ואטורי, ואם זה אילון ועדן שהם גם כבר ותיקים בנוער. מלבד השחקנים הותיקים יותר, הצטרפו אלינו לקבוצה השנה המון שחקנים ילידי שנתון 2000' שזו השנה הראשונה שלהם בגיל נוער. ילדים שעובדים קשה ורוצים ללמוד, שנה שעברה הם זכו באליפות ובגביע, אני חושב שזה אומר הכל על החבר׳ה האלה. אני בטוח שהשילוב הזה יביא להצלחה העונה ולכן השנה יש לנו, השחקנים, תחושות טובות וכן יש לנו ציפייה מעצמנו ללכת הכי רחוק שאפשר״.

משחק ראשון לעונה, יש התרגשות?

״כמובן. שוב, למרות שזו השנה השלישית שלי בנוער אני עדיין קצת מתרגש לפתוח את העונה, אני מאמין שכל השחקנים מחכים כמוני למשחק. אנחנו פותחים את העונה נגד ביתר ירושלים בשידור, אני חושב שלא יכלנו לבקש משחק יותר כיפי ומאתגר לפתיחת העונה. אני בטוח שכל השחקנים באים מוכנים וחדורי מוטיבציה למשחק״.

"להיות קפטן זה תמיד מקור לגאווה אבל בייחוד שמדובר במועדון כה גדול כמו מכבי תל אביב, הגאווה אף גדולה יותר"

איך זה להיות הקפטן של קבוצת הנוער?

״זה כבוד גדול בשבילי להיות הקפטן של הקבוצה ולהוביל אותה. להיות קפטן זה תמיד מקור לגאווה אבל ביחוד שמדובר במועדון כה גדול כמו מכבי תל אביב, הגאווה אף גדולה יותר״.

מה הציפיות שלך מהעונה של הקבוצה ומעצמך אישית?

״אני אתחיל מהציפיות שלי מהקבוצה. מועדון כמו מכבי תל אביב תמיד שואף לנצח בכל משחק ולזכות בכל התארים, לכן אני לא מתבייש להגיד שהמטרה והציפייה שלי מהקבוצה היא לזכות בתארים. בייחוד כאשר אני מתחיל עכשיו את השנה השלישית שלי בנוער ובשנתיים הקודמות לא הצלחנו לזכות בשום תואר לצערי. לכן גם מבחינתי בפן האישי חשוב לי לזכות בתואר בעונתי האחרונה בנוער. לגבי הציפיות שלי מעצמי, כקשר שאוהב להצטרף להתקפה אני רוצה לכבוש ולבשל יותר שערים ביחס לעונות הקודמות שלי בנוער. וכמובן המטרה העיקרית היא להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת ולהגיע למצב שבסוף העונה יראו בי שחקן סגל לגיטימי בקבוצה הבוגרת.